LOREN SANČEZ STIŽE NA ČELO VOGA? Džef Bezos supruzi kupuje najpoznatiji modni magazin?! Veliki svadbeni poklon
Mnogi veruju da nije slučajnost što se nova gospođa Bezos baš ovog meseca pojavila na naslovnoj strani digitalnog izdanja „Voga“, u venčanici Dolce & Gabbana koju je odabrala Ana Vintur.
Podsetimo, Ana je prošlog meseca najavila povlačenje sa pozicije glavne urednice američkog izdanja „Voga“, nakon 37 godina, ali ostaje uključena u vođenje globalnih operacija.
Porodica Njuhaus, vlasnici kompanije Kondi Nest od 1959. godine, i dalje drže magazin pod okriljem svoje medijske imperije „Advance Publications“ i insistiraju da njihovi brendovi nisu na prodaju.
Ipak, izvor blizak Džefu Bezosu, izjavio je sinoć da je „potpuno netačno“ da on razmatra kupovinu Kondi Nesta.
Uprkos tim tvrdnjama, mnogi u modnoj industriji nisu uvereni. Nakon talasa otpuštanja zaposlenih širom sveta i preseljenja britanske redakcije u skromniji WeWork prostor blizu stanice Voterlu – usled prodaje sedišta na Hanover skveru – sve više deluje kao da se Kondi Nest priprema za prodaju.
– Priča da Džef planira da kupi Kondi Nest tema je broj jedan u modnoj industriji i unutar redakcije „Voga“ – rekao je jedan izvor.
Loren Sančez se smatra vrlo neočekivanim izborom za naslovnicu, a prema glasinama, do toga je došlo delimično jer porodica Njuhaus želi da se dodvori Bezosu. Mnogi u Njujorku tvrde da kompanija smanjuje poslovanje na način tipičan za firme koje se pripremaju za promenu vlasništva.
– Priča se da upravo Ana posreduje u dogovoru, i da je zbog toga Loren završila na naslovnoj strani. Ana ima udeo u kompaniji i mogla bi ozbiljno da profitira od prodaje – naveo je izvor.
Bezos nije nepoznat u svetu izdavaštva. Još 2013. godine kupio je „Vašington post“ za 250 miliona dolara u gotovini, prekinuvši višegeneracijsko vlasništvo porodice Grejam.
– On je jedan od retkih koji ima dovoljno dubok džep za ovakvu kupovinu. A Loren nije naivna – vrlo je oštroumna. Razgovori o svemu ovome već su vođeni – dodaje drugi izvor.
BiznisKurir/Dejli Mejl