MLADI NE ŽELE DA ULOŽE NOVAC U NEKRETNINE! Zbog ovog problema, čitavu zaradu potroše, a evo i o čemu se radi!
Prema istraživanju kompanije Mastercard, čak 86% ispitanih građana stavilo je investiranje u nova iskustva na prvo mesto u tekućoj godini
Da li su nas decenije nesigurnosti i nemogućnosti kratkoročnog i dugoročnog planiranja života i životnih odluka, dovele do toga da se naša zemlja nalazi na trećem mestu po odluci da u 2025. godini naši građani žele da investiraju u svoje uspomene. Buduće uspomene.
U 2025. godini, građani Srbije odlučuju da svoj novac primarno investiraju u nezaboravne trenutke sa najmilijima.
- Nama je tradicijom usađeno da sve ono što zaradimo i posebno što dodatno još zaradimo kroz neke honorarne poslove, sve ulažemo u materijalna dobra kao što su nekretnine, kao što su placevi. Znači da je dosadašnji trend bio da se investicije na taj način negde održavaju kao nešto što je najsigurnije. Znači da je najsigurnije ulaganje u te nekretnine koja izgleda u ovom trenutku kao da nešto počinje da ljulja. Pitanje koje celo društvo ponire u taj problem može se reći da je i zbog same bele kuge, jer ako mi ulažemo to tokom celog života u neke velike materijalne vrednosti, neko treba to da nasleđuje. To je ono što je tradicionalni obrazac - kaže Snežana Repac, psiholog.
Prema istraživanju kompanije Mastercard, čak 86% ispitanih građana stavilo je investiranje u nova iskustva na prvo mesto u tekućoj godini.
- Ljudi koji su obično jako, recimo, sa tim nekretninama su situirani, a to je opet i generacijski, uvek, recimo, sad je mnogo ljudi koji su druga, treća, četvrta generacija i on rezonuje tako, a prva generacija koja je došla u Beograd, kao na primer ja, ne znam vi, rezonuje drugačije i podređuje se egzistencijalnim problemima, nekretnina, stan - kaže Branko Nadoveza, analitičar.
Sticanje materijalnih dobara palo je na drugo mesto, a mnogi građani, pogotovo pripadnici generacije Zed, mnogo radije putuju, a kao glavni razlog za to navedene su visoke cene vozila i nekretnina. Ovaj trend proširio se i na celu Evropu, gde potrošači takođe vide troškove na odeću, gedžete i luksuzne proizvode kao prolaznu stvar koja nikada neće moći da zameni uspomene sa najmilijima.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Kurir.rs