MOL SERBIA OBOGATILA SVOJU PONUDU KAFOM KREIRANOM PREMA UKUSU KUPACA: Direktorka maloprodaje Biljana Mališić otkriva sve detalje ovog velikog koraka kompanije

Promo

Povodom Svetskog dana kafe prisustvovali smo događaju na kome je kompanija MOL Serbia predstavila nove kafe u okviru svoje Fresh Corner ponude. Kako je navedeno, samo u prvih osam meseci 2024. godine u okviru MOL mreže popijeno je čak 40 miliona šoljica kafe, odnosno neverovatnih 120 šoljica svakog minuta.

Ovim povodom razgovarali smo o novim kafama i daljim planovima kompanije sa Biljanom Mališić Jut, direktorkom maloprodaje MOL Serbia.

1. Nedavno ste predstavili nove Fresh Corner kafe u vašoj ponudi i rekli da je MOL Group otvorila sopstvenu fabriku kafe. Kako se jedna naftna kompanija odlučila za fabriku kafe i zašto baš sada?

Kafa je jedan od najvažnijih i najprodavanijih proizvoda u našem Fresh Corner asortimanu i kupci su navikli na izvanredan kvalitet koji nudimo uz nezaboravno iskustvo koje prati ispijanje ovog napitka. Imajući to na umu, potpuno je logična odluka MOL Group da osnuje sopstvenu fabriku kafe, Roaster, u Mađarskoj, kako bi proces proizvodnje naše kafe bio u potpunosti kontrolisan “od plantaže do šolje” i kako bi obezbedio proizvod vrhunskog kvaliteta. Fresh Corner kafa se pravi od pažljivo uzgajanih i odabranih, najsvežijih i sveže prženih zrna kafe, što garantuju da samo sveža kafa najvišeg kvaliteta stigne u šoljicu potrošača. U prvih osam meseci 2024. godine, na svim MOL stanicama je ukupno prodato neverovatnih 40 miliona šoljica kafe, što je 120 šoljica svakog minuta. Od toga je samo u Srbiji popijeno više od osam miliona Fresh Corner kafa. Navedeni rezultati dokazuju da je osnivanje fabrike kafe bio pravi potez i da smo uspeli da ostvarimo svoj cilj.

2. Možete li nam reći nešto više o kojim vrstama kafe se radi?

Ispijanje kafe je jedinstveno i lično iskustvo. Zbog toga smo želeli da kroz pažljivo osluškivanje potreba naših cenjenih potrošača, obogatimo naš asortiman ukusima koji će biti u skladu sa njihovim preferencijama. Tako su naše nove i jedinstvene kafe razvijane od strane renomiranih eksperata za kafu koji su konačne recepture izabrali u saradnji sa čak 2000 potrošača iz šest zemalja MOL mreže, prema njihovom lokalnom ukusu.

Na ekskluzivnom događaju koji smo početkom oktobra organizovali povodom obeležavanja Svetskog dana kafe, predstavili smo premijum kafu 100% arabiku, jedinstvenog porekla iz brazilskog regiona Minas Žerais i sofisticirana mešavina arabike i robuste. Miksom arabike i robuste dominiraju note čokolade, kakaoa, pečenog lešnika i karamele, a sama mešavina se koristi za pripremu napitaka na bazi espressa kao što su Latte i Cappucino. Sa druge strane, 100% arabika je prepoznatljiva po ukusu pečenog badema i marcipana, te je idealna za Flat white, Espresso i Espresso macchiato.

Premijum kafa 100% arabika dostupna je na barista aparatima, na svim autoputskim MOL servisnim stanicama, kao i na servisnoj stanici Konjarnik, dok se mešavina arabike i robuste može probati na svim MOL servisnim stanicama, na self-service aparatima.

3. Šta još možemo da očekujemo u narednom periodu iz kompanije MOL?

Sigurno ćemo nastaviti s ambicioznim planovima za unapređivanje našeg Fresh Corner asortimana i gastro ponude. Od nedavno u ponudi imamo hot dog u XXL veličini, a ono na šta ćemo se posebno fokusirati u narednih nekoliko meseci jesu benefiti koji proizilaze iz korišćenja našeg MOL Move programa lojalnosti. Napomenula bih i da je pred nama tradicionalna zimska MOL nagradna igra sa prestižnom nagradom, tako da ohrabrujemo sve korisnike da budno motre na svoju MOL aplikaciju.

BiznisKurir.rs