KOLE ULOŽIO 6,5 MILIONA € U OBNAVLJANJE LUX HOTELA: Sarađivao sa svetski poznatim lancem Kempinski - Ostavio ogroman pečat i u svetu turizma

Shutterstock, Nebojša Babić

Ulazak u sektor turizma Miodraga Kostića obeležile su akvizicije na Kopaoniku 2008. godine i preuzimanje vlasništva nad hotelom Grand, koji je predvodnik luksuznog hotelijerstva u našoj zemlji. Širenje u ovom segmentu Kostić je nastavio u periodu od 2015. do 2017. godine kupovinom dva hotela u Istri i uspostavljanjem saradnje sa svetskim lancem luksuznih hotela Kempinski, pod čijm brendom danas posluju Kempinski Palace u Portorožu i Kempinski Adriatic u Savudriji.

Hotel “Kempinski Palace“ jedan je od najluksuznijih hotela u središtu Portoroža i regiji. Ima pet zvezdica i poseduje 164 sobe i 17 apartmana. Pored soba i apartmana, hotel raspolaže luksuznim spa-centrom, restoranima i konferencijskim prostorom.

Povodom kupovine ovog prestižnog hotela, Kostić je svojevremeno izrazio veliko zadovoljstvo zbog prisutnosti i na slovenačkoj obali, budući da su na tržištu Srbije već bili prepoznati kao lider u oblasti hotelijerstva.

Pre svega dve godine iz MK Group-a navode da njihov cilj u turizmu nije bio samo razvoj hotelskog poslovanja već razvoj destinacije, u šta su do 2021. godine uložili više od 500.000.000 evra.

Podsetimo, kompanija MK Group je specijalizovana za hotelijerstvo i planinski turizam. U njenom sastavu se nalaze elitni Hotel Grand 4*, hotel Angella 4*, Apartmanski kompleks Konaci “Sunčani Vrhovi” 3* na Kopaoniku. Pored planinskog turizma, u poslovnom portfoliju kompanije je i beogradski 88 Rooms Hotel, proglašen za najpopularniji hotel u Srbiji prema Trip Advisor-u.

BiznisKurir.rs