Tokom istorije svetskih izložbi, avioni ukrašeni EXPO logoima jezdili su nebom, delujući kao moćni simboli inovacija, napretka i globalnog jedinstva. Ovi brendirani avioni ne samo da odražavaju duh zemalja domaćina, već i teme međunarodnih izložbi prenose globalnoj publici, dostižući nove visine – bukvalno i metaforički.
Tradicija brendiranja EXPO aviona započela je kada je sama avijacija prerasla u simbol najsavremenije tehnologije i međunarodne povezanosti. Bilo da govorimo o EXPO izložbi u Montrealu 1967, gde se tema „Čovek i njegov svet“ savršeno uklapala sa pionirskom prirodom avijacije, ili o onoj koja se 1992. održala u Sevilji, gde se proslavljala 500. godišnjica Kolumbovog putovanja — ovi avioni su postali ikone na nebu, promovišući suštinu ljudskog istraživanja i otkrića.
Poslednjih godina, brendirani EXPO avioni u okviru izložbe u Dubaiju 2020. zaokupili su maštu miliona, šireći poruku „Povezivanje umova, stvaranje budućnosti“. Jedinstvene livreje ovih aviona nosile su EXPO viziju održivijeg, međusobno povezanog sveta putnicima širom kontinenata.
Novi avion u floti kompanije Air Serbia nosiće upravo livreju EXPO 2027, predstojeće Specijalizovane izložbe u Beogradu. Dizajn novog aviona Airbus 330-200 odražava vizuelni identitet EXPO 2027 i razigrane forme logoa, ali predstavlja i jasnu poveznicu sa temom predstojeće izložbe ”Igraj za čovečanstvo: sport i muzika za sve”. Ovaj avion pridružuje se floti širokotrupnih aviona među kojima su oni koji nose likove čuvenih naučnika Nikole Tesle i Mihajla Pupina.
Partnerstvo sa avio-kompanijama služi kao podsetnik na to kako ove globalne izložbe prevazilaze granice i okupljaju ljude da proslave ljudska dostignuća. Ovi avioni, sa svojim živopisnim logotipima i porukama jedinstva, nastavljaju da igraju ključnu ulogu u podizanju svesti, obezbeđujući da duh EXPO izložbi ne bude ograničen samo na grad ili državu domaćina, već da se deli širom sveta.
biznis.kurir.rs