LETEĆI SIMBOLI - KAKO AVIONI ŠIRE EXPO PORUKE ŠIROM SVETA: Odražavaju duh zemalja domaćina, podsetnik na koji način globalne izložbe prevazilaze granice

Leteći simboli - Kako avioni šire EXPO poruke širom sveta

Instagram Embassy of Portugal in Serbia printscreen

Tokom istorije svetskih izložbi, avioni ukrašeni EXPO logoima jezdili su nebom, delujući kao moćni simboli inovacija, napretka i globalnog jedinstva. Ovi brendirani avioni ne samo da odražavaju duh zemalja domaćina, već i teme međunarodnih izložbi prenose globalnoj publici, dostižući nove visine – bukvalno i metaforički.

Tradicija brendiranja EXPO aviona započela je kada je sama avijacija prerasla u simbol najsavremenije tehnologije i međunarodne povezanosti. Bilo da govorimo o EXPO izložbi u Montrealu 1967, gde se tema „Čovek i njegov svet“ savršeno uklapala sa pionirskom prirodom avijacije, ili o onoj koja se 1992. održala u Sevilji, gde se proslavljala 500. godišnjica Kolumbovog putovanja — ovi avioni su postali ikone na nebu, promovišući suštinu ljudskog istraživanja i otkrića.

Poslednjih godina, brendirani EXPO avioni u okviru izložbe u Dubaiju 2020. zaokupili su maštu miliona, šireći poruku „Povezivanje umova, stvaranje budućnosti“. Jedinstvene livreje ovih aviona nosile su EXPO viziju održivijeg, međusobno povezanog sveta putnicima širom kontinenata.

Novi avion u floti kompanije Air Serbia nosiće upravo livreju EXPO 2027, predstojeće Specijalizovane izložbe u Beogradu. Dizajn novog aviona Airbus 330-200 odražava vizuelni identitet EXPO 2027 i razigrane forme logoa, ali predstavlja i jasnu poveznicu sa temom predstojeće izložbe ”Igraj za čovečanstvo: sport i muzika za sve”. Ovaj avion pridružuje se floti širokotrupnih aviona među kojima su oni koji nose likove čuvenih naučnika Nikole Tesle i Mihajla Pupina.

Partnerstvo sa avio-kompanijama služi kao podsetnik na to kako ove globalne izložbe prevazilaze granice i okupljaju ljude da proslave ljudska dostignuća. Ovi avioni, sa svojim živopisnim logotipima i porukama jedinstva, nastavljaju da igraju ključnu ulogu u podizanju svesti, obezbeđujući da duh EXPO izložbi ne bude ograničen samo na grad ili državu domaćina, već da se deli širom sveta.

biznis.kurir.rs