NAJJAČI MODNI BREND KUPIO ZGRADU U ELITNOM DELU PARIZA: Ove prestižne komade moći ćete da pazarite na najluksuznijim lokacijama

Shutterstock

Kompanija Chanel kupila je zgradu u Aveniji Montanj, popularnoj šoping destinaciji u Parizu, samo jedan blok udaljenu od Jelisejskih polja.

Italijanski osiguravač Generali bio je prodavac nekretnine, objavio je Bloomberg. Kupovina zgrade na prestižnoj pariskoj adresi usledila je nakon drugih kupovina nekretnina prošle godine u Parizu, Londonu i Bijaricu.

Posedovanje sopstvenog prostora za važnu prodavnicu može zaštititi maloprodajne kompanije od sve viših kirija i olakšati opravdavanje značajnih troškova potrebnih za opremanje butika i njihovo pretvaranje u destinacije na kojima kupci sa velikim apetitima žele da provedu sate u kupovini.

Poznati učesnici na tržištu luksuzne robe, posebno LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, uložili su velika sredstva u transformaciju nekadašnjih klasičnih butika u umetničke i prehrambene destinacije.

Martin BERNETTI / AFP / Profimedia 

 Recimo, LVMH je otvorio svoju krunsku prodavnicu brenda Christian Dior na broju 30 u Aveniji Montanj pre više od dve godine, a u njoj se nalaze muzej, restoran, apartman za goste i bašta, uz učešće poznatih arhitekata. A kako je saopštila ta kompanija, “nikada ne bi napravila tako sinkretičku prodavnicu da nije posedovala celu lokaciju”.

Avenija Montanj je vrhunska destinacija za luksuzne kupce, a neki od njih tom prilikom borave u vrhunskom hotelu Plaza Athenee, gde se cene noćenja kreću od 2.500 evra naviše.

Što se Chanela tiče, njegov portfolio imovine vredniji je od sedam milijardi dolara, a značajan deo je kupljen u poslednjih 10 godina. Ova firma planira veliko renoviranje butika u Aveniji Montanj 42 od 2029. godine.

BiznisKurir/Biznis.rs