Izveštaj kompanije "Deltaholding" potvrđuje njenu dosadašnju posvećenost razvoju korporativne kulture koja promoviše jednakost i različitost. Ovaj izveštaj primer je dobre prakse održivog poslovanja.
- Kompanija svoj stalni rast zasniva na svakom svom biznisu ponaosob i organiski i putem akvizicija, ali i pre svega na novim biznisima u koje ulazimo stalno - kaže Marija Desivojević Cvetković, viši potpredsednik za strategiju i razvoj.
Panelisti su istakli koliko je važno ambiciozno investiranje u inovativne tehnologije, zelenu gradnju, obnovljive izvore energije, kao i ulaganje u veštačku inteligenciju i digitalizaciju. Slogan "Stvaramo biznise, gradimo ljude" odražava ujedno i misiju ove kompanije.
- Mi smo kao kompanija potpuno svesni činjenice da ako nemate dobre ljude ništa vam ne vredi ni strategija ni dobre biznis ideje ni sav novac koji imate da te ideje finansirate - rekla je Desivojević Cvetković.
U okviru predstavljanja izveštaja, poseban značaj dat je selu kroz panel "Naše selo". Svi prisutni složili su se da je potrebno otvariti nova radna mesta u oblasti poljoprivrede i zadržati mlade u seoskim sredinama.
- Mislim da je jako važno da se pomogne opstanak sela, da svi zajedno razmotrimo nacin na koji možemo. 150 poljoprivrednika je proslo kroz naš projekat. Oni su dobili i teorijska i praktična znanja kako da unaprede svoju proizvodnju i sada imaju i 20% veće prinose na svojim imanjima - rekla je Tijana Koprivica, direktor održivog poslovanja Delta Holdinga.
I Ministarstvo finansija prepoznalo je značaj ovog izveštaja, koji ide u korak sa principima Evropske unije kada je reč o nefinansijskom izveštavanju. Iako u Srbiji postoji zakonska obaveza kompanija izveštavanja o nefinansijskom poslovanju, i u resornom ministarstvu smatraju da trenutno veoma mali broj kompanija izveštava na ovaj način.
- Očekuje nas puno izazova. Mi ćemo pokušati da u nekom narednom periodu zajedno sa svetskom bankom uradimo određene smernice, dakle damo jedan dokument koji ce biti opet kažem neobavezujući, nemamo pravni osnov trenutno za njega, ali ćemo dati jedno uputstvo, jedno objašnjenje koje bi moglo kompanijama da pomogne na koji način njihov nefinansijski izveštaj treba da izgleda - kaže Aleksandar Janjušević, viši savetnik u Ministarstvu finansija.
Događaju je prisustvovao i veliki broj kompanija, medija i predstavnika nevladinih organizacija.
Kurir.rs
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Bonus video: