JEDNA OD NAJPOPULARNIJIH AVIO-KOMPANIJA SMANJUJE BROJ LETOVA: Iz Beograda će na čak šest ruta biti promenjeni polasci

Shutterstock

Wizz Air je nastavio da smanjuje frekvencije u svojim bazama za predstojeću zimsku sezonu 2024/25, koja počinje 27. oktobra, dok flota A320neo ovog prevoznika prolazi inspekcije zbog proizvodnih problema sa motorima. Kompanija je trenutno prizemljila više od 40 svojih aviona.

Avio-prevoznik je izmenio svoje zimske operacije koje će obeležiti smanjenje broja letova na devet ruta iz Skoplja, u poređenju sa prvobitno planiranim rasporedom od ranije ovog meseca, dok će u Beogradu letovi biti redukovani na šest ruta.

Međutim, Wizz Air je, takođe, odlučio da pojača usluge na određenim odredištima, uključujući tri iz Skoplja i četiri iz Beograda, piše Ex-Yu Aviation News.

Shutterstock 
foto: Shutterstock

Wizz Air je smanjio frekvencije u odnosu na svoj početni plan na letovima iz Skoplja za Šarlroa i Ajndhoven sa pet na četiri nedeljno, za Berlin sa pet na tri, za Keln, Milano i Hamburg sa četiri na tri, Han i Bolonju sa tri na dva, kao i za Maltu sa prvobitno planirane četiri nedeljne rotacije na tri.

Kao što je ranije objavljeno, avio-prevoznik je obustavio prodaju karata za zimu za linije iz glavnog grada Severne Makedonije za Bremen, Kopenhagen i Stokholm Skavsta.

S druge strane, letovi za Nirnberg biće povećani sa dva na tri nedeljno, Malme sa tri na pet, a London Luton sa tri na četiri nedeljno.

U Beogradu će niskotarifni prevoznik smanjiti učestalost letova za Bove (Beauvais), Barselonu, Berlin i Ajndhoven sa pet na četiri nedeljne rotacije, kao i za Bergamo sa četiri rotacije na tri.

Nebojša Mandić 
foto: Nebojša Mandić

Međutim, pojačaće uslugu za Dortmund sa tri na četiri nedeljno, kao i za Geteborg, Malme i Stokholm Skavstu sa dve na tri rotacije. Moguće su i dalje promene.

Iz Wizz Air-a su ranije za ExYU Aviation News rekli da se planiraju vratiti rastućim frekvencijama i mreži izvan svojih baza u Skoplju i Beogradu od leta 2025. godine, uprkos problemima sa motorom za koje se očekuje da će opterećivati vazduhoplovnu kompaniju još dve godine.

BiznisKurir/Biznis.rs