Jedan čitalac imao je negativno iskustvo sa iznajmljivanjem smeštaja na Malti, koje je hteo da podeli sa svima. Reč je o mestu Sent Pol, i smeštaju koji nosi naziv Albatros, a koji je rezervisao preko sajta "Booking".
- Nisam čitao "sitna" slova u uslovima, i kada sam stigao na smeštaj, koji mi je bio samo za jednu noć, Italijan, vlasnik smeštaja, tražio mi je depozit od 30 evra u kešu. Odmah mi je naglasio da ga neće vratiti ujutru kada krenem, već da će mi uplatiti preko banke. Ovo mi je bilo čudno, ali nisam imao kud - smeštaj sam već platio! Otišao sam do bankomata, jer sa sobom nikad ne nosim keš, podigao novac, i doneo mu - priča naš čitalac.
Kada je sutradan napustio smeštaj, vlasnik mu je u pozdravu kazao: pošlji mi iban (uputstva za plaćanje), što je on dan kasnije i uradio.
- U pravilima je pisalo da se depozit vraća nakon "inspekcije sobe", a u roku od 7 dana. Sve mi je to bilo čudno, jer čovek je tu u apartmanima, i ne znam šta će mu 7 dana da pregleda sobu. Prošlo je i 15 dana, a uplate nije bilo. Kada sam ga pitao zašto, odgovor je bio: Booking mi još nije platio za tvoj boravak! Svašta! Kakve to veze ima - pita se naš čitalac.
U ocenama na sajtu je video da se još neko žalio na "keš depozit", koji nikad nije uplaćen nazad.
Booking.com je od čitaoca tražio dokaz o uplati, ali kako je gost dao keš, a nije dobio priznanicu, nije ni mogao da se žali dalje.
- Dakle, pamet u glavu, mislim da je ovo ona stara taktika "ako prođe, prođe". U svakom slučaju, dobro se raspitajte pre odlaska u neki smeštaj, šta sve kriju mala slova.
Kurir.rs