MI IMAMO JEDAN CILJ: Da podelimo 30.000 paketa „Za život“! Nastavljena AKCIJA KURIRA, Grada Beograda i Banke hrane!

Tanjug/zoran žestić

Mi to možemo!

U uslovima epidemije koronavirusa vrline poput solidarnosti, humanosti i empatije prema drugima dodatno dobijaju na značaju.

Privatna Arhiva 
foto: Privatna Arhiva

U ovim teškim i izazovnim trenucima za našu zemlju, dnevni list Kurir zajedno sa Gradom Beogradom i Bankom hrane pokrenuo je humanitarnu akciju pomoći našim najugroženijim sugrađanima - osobama sa invaliditetom i roditeljima dece sa smetnjama u razvoju - a tome se iz dana u dan priključuje sve više kompanija. U misiji obezbeđivanja sigurnosti i dobrobiti svakog građanina pomaže ko kako i koliko može, nudeći robu, novac, higijenske maske, logističku podršku. Svako ko želi da pruži pomoć može kontaktirati s nama na imejl zazivot@adriamedia.rs i pomoći da ubrzo sakupimo 8.000 paketa, koliko ćemo podeliti u prvoj turi. Samo zajedno možemo do cilja kome težimo - da uspemo da prikupimo i podelimo oko 30.000 paketa „Za život“!

Oni su se prvi odazvali

Nebojša Tomić, vlasnik kompanije Nenateks Textil iz Šapca, kaže da je, čim je pročitao naš tekst i saznao za akciju, odmah odlučio da pomogne. - U ovoj trenutnoj situaciji deo proizvodnje smo usmerili na proizvodnju pamučnih maski i spremni smo da doniramo i drage volje učestvujemo u akciji koju ste preduzeli. U prvoj turi šaljemo 3.000 komada i nastavljamo i sledeće nedelje sa istom količinom. Vreme je da budemo disciplinovani i solidarni. Pozivam sve privatnike da slede naš primer, kao što ćemo i mi njihov. Imajući u vidu šta sve i koliko ljudi doniraju, naša donacija je samo mali doprinos - skroman je Nebojša, čija je firma sašila i podelila 6.000 maski i u Šapcu.

Pozivu za pomoć odazvala se i kompanija GTP inženjering, koja je uplatila donaciju od 100.000 dinara. - Naša donacija je skromna, shodno trenutnim mogućnostima. Otac sam troje dece i kad sam saznao za vašu akciju, pomislio sam da, kao što moja deca imaju da pojedu i popiju, tako i drugi ljudi treba da obezbede svojoj deci to isto. Zato smatram da bi trebalo da pomogne ko može. Mada, onaj ko je navikao da gleda samo sebe, tako će nastaviti i dalje. Ipak, svi treba da znaju da su nam džaba firme ako nemamo ljude. To je moja poruka - kaže vlasnik ove kompanije.

Svoju pomoć ponudili su i braća Filip i Vladimir Savić, vlasnici firme ProMove iz Borče, koja se bavi međunarodnim i profesionalnim selidbama. - Pošto u ovom momentu zbog ograničenih uslova poslovanja ne radimo u inostranstvu, odlučili smo da tokom perioda vanrednog stanja pružimo pomoć onima kojima je potrebna, u vidu prevoza i transporta. Imamo sedam stalno zaposlenih radnika i odlučili smo da sve kapacitete stavimo na raspolaganje. Ako nekome treba kamionski ili kombi prevoz, rado ćemo pomoći - kažu u toj firmi.

Zahvalnost lekarima

Vojin Đorđević, kreator brenda VODAVODA, ističe da je pravi momenat za zajedništvo i solidarnost. - Sada je trenutak da svako od nas pomogne onima kojima je najteže, svako u okviru svojih mogućnosti i, prirodno, time pokažemo zahvalnost društvu u kome smo. Sve mora biti u saradnji s nadležnim organima kako bi se resursi koje imamo koristili najcelishodnije. Medicinski radnici, volonteri i oni koji su na terenu su u saradnji s nadležnima prepoznati kao oni kojima je najpotrebnije da imaju flaširanu vodu koju imaju kod sebe - kaže Đorđević.

Dragan Kadić 
foto: Dragan Kadić

VODAVODA je, inače, do sada donirala vodu volonterima Crvenog krsta, Kliničkom centru Srbije, Zemunskoj bolnici, Klinici za plućne bolesti u Nišu, kriznom štabu u Kruševcu i Rasinskom okrugu, volonterima u opštini Mionica, kao i privremenoj bolnici na Sajmu u Beogradu. - Svako treba da sledi svoja lična osećanja u pogledu načina zahvalnosti onima koji su u prvim redovima na različitim mestima i uveren sam da sve kompanije to i rade u skladu sa svojim saosećanjem za druge - ubeđen je Đorđević.

Voda za život

- Ako svako od nas učini makar jedno dobro delo, doprinećemo da svet u kome živimo bude malo bolji - poručuju iz kompanije Aquawell Production, koja proizvodi vodu St. John‘s. - To nam je bio i osnovni motiv akcije, a drugi podjednako važan jeste da probudimo i pokrenemo druge koji su u mogućnosti da pomognu, jer donacije, bilo novčane bilo robne, čak i lepa reč i podrška, zajedništvo i vera omogućiće da dobijemo ovaj rat - kaže Vladimir Nikolić, menadžer kompanije.

Pošto su i medicinskim ustanovama donirali vodu, u ovoj firmi ističu da su time želeli da „iskažu zahvalnost svima koji nesebično daju sebe da bi spasli naše živote“. - Našli smo vremena i želje da makar malo pomognemo našim lekarima, da se u pauzi napornog rada mogu osvežiti i hidrirati prirodnom mineralnom vodom Saint John‘s, na čemu su nam zahvalili. Znamo mi da tim divnim ljudima nije prioritet voda, ali im je značila podrška i saznanje da verujemo u njihovu stručnost i da cenimo to što rade za sve nas - ističe Nikolić.

Takođe, osim zdravstvenim ustanovama, njihove donacije došle su i do policijskih stanica, staračkih domova, Halo bebe, NURDOR i drugih.

Dugoročni partneri

Članica MK grupe, kompanija Carnex godinama sarađuje s Bankom hrane i s poslednjom donacijom od skoro 5,5 tona do sada je donirala više od 50 tona Carnex proizvoda. - Naš cilj, kao jednog od najvećih proizvođača hrane, jeste da dopremo do svih kojima je hrana najpotrebnija - navodi direktorka marketinga kompanije Carnex Olivera Papestijević, dodajući da svaka potreba naših građana za njih predstavlja deo odgovornosti.

Ona ističe da će i dalje sarađivati s Bankom hrane, koja logistički raspoređuje hranu baš onima kojima je neophodna. - Bićemo uvek spremni da pomognemo, posebno ugroženima, jer su njihovi problem danas najveći. Za celokupno naše društvo sada je važno da svi budemo još otvoreniji i humaniji prema drugima i da obezbedimo pomoć, koliko god možemo, za sve kojima je to najpotrebnije - smatra Papestijevićeva.

Generalni direktor „Mlekare Šabac“ Dragan Šašić ističe da su zahvaljujući saradnji s Bankom hrane donirali 15.000 litara dugotrajnog mleka, ABT jogurta i Poppy čokoladnog mleka, kao i oko 2,25 tona sira Mediteraneo - morska so i Sirko mlečnog namaza i ukupno 5.000 paketa: - U vreme pandemije kovida-19 i vanrednog stanja u zemlji želimo da pružimo neku vrstu sigurnosti i oslonca osobama koje su socijalno najugroženije, kao i da pokažemo solidarnost u ovim teškim trenucima, zato što verujemo u društvenu odgovornost, koja je na takav način i jedan od stubova u našem poslovanju.

SVAKO PONAOSOB ZA DOBROBIT SVIH Uključite se u akciju "Za život"!

Solidarnost i pomaganje ugroženih nikada nisu imali veći značaj!

Svako koželi da pruži pomoć može kontaktirati s nama na imejl zazivot@adriamedia.rs i pomoći da ubrzo sakupimo 8.000 paketa, koliko ćemo podeliti u prvoj turi. Samo zajedno možemo do cilja kome težimo – da uspemo da prikupimo I podelimo oko 30.000 paketa “Za život”!

foto: AMG

Pozitivan primer Atlantic Grupe Milan Mratinković: Partneri i u dobru i u zlu

Predsednik Banke hrane Milan Mratinković ističe da je na zajedničku akciju „Za život“ pozitivno reagovalo više društveno odgovornih kompanija. - Izdvojio bih Atlantic Grupu, koja je i pored redovnih donacija proizvoda Banci hrane smogla dodatnu snagu i momentalno reagovala donacijama za pakete koje pakujemo za invalide i roditelje dece sa smetnjama u razvoju, socijalno najranjivije grupe. Ovo je dobar primer društveno odgovornih kompanija i u dobru i zlu i primeri koje će uvek pominjati kao pozitivne - navodi Mratinković.

foto: Privatna Arhiva

Imlek godina pomaže najugroženije Siguran partner i farmerima

Kompanija Imlek godinama sarađuje s Bankom hrane, trudeći se da pomaže najugroženijim kategorijama stanovništva. - U ovo teško vreme Imlek će podržati sve institucije kojima je pomoć potrebna. Od uvođenja vanrednog stanja, pored isporuka Banci hrane, brojnim ustanovama za ugrožene na teritoriji čitave zemlje, ali i u regionu, naša kompanija donirala je sredstva za nabavku sedam respiratora za pacijente obolele od kovida-19. Važno je da smo zadržali stabilan otkup mleka od naših farmera, te da nismo i nećemo menjati otkupne cene mleka. Time želimo da pokažemo našim kooperantima da je kompanija Imlek siguran partner i u najtežim vremenima, ali i društveno odgovorna kompanija - navodi Marija Malović, menadžer za odnose s javnošću kompanije Imlek.

Kurir / Jelena Vukić

Foto: Tanjug / Zoran Žestić