Slušaj vest

Nakon istorijskog uspeha sadnje milionite sadnice u okviru projekta „Zasadi drvo“, u prostoru Event Huba kompanije WMG (Wireless Media Group) organizovana je retrospektivna izložba posvećena ovoj višegodišnjoj ekološkoj inicijativi. Postavka simbolično prikazuje razvoj projekta – od prvih sadnji do velikog jubileja, predstavljajući ključne trenutke, rezultate i ljude koji su ga učinili mogućim.
Od inicijalne ideje do stvaranja “zelenog talasa”, projekat je kroz šest uspešnih ciklusa postao simbol posvećenosti izgradnji održivog okruženja za buduće generacije.

Postavka izložbe, zamišljena kao putovanje kroz vreme, pratila je razvoj projekta od prve do milionite sadnice. Kroz fotografije s terena, interaktivne mape sadnji, prikaza edukativnih dečjih radionica, posetioci su mogli da osete duh zajedništva i energiju koja je nosila ovaj projekat tokom svih šest godina.

„Kompanija WMG pridaje izuzetnu pažnju društvenoj odgovornosti, jer duboko verujemo da pravi dugoročan uspeh i održiv poslovni rast ne mogu biti postignuti bez odgovornog odnosa prema prirodi i društvu u celini. Kao lider u digitalnoj i medijskoj industriji, imamo odgovornost da u svakom aspektu našeg poslovanja donosimo odluke koje će doprineti stvaranju pozitivnog uticaja na širu zajednicu i životnu sredinu. Kroz naše projekte, kao što je `Zasadi drvo`, želimo da inspirišemo promene u ponašanju kako
unutar same kompanije, tako i u društvu uopšte. Današnji događaj je i potvrda da istrajnost, zajedništvo i vizija mogu doneti stvarne promene. Okupili smo partnere, prijatelje i saradnike da se zajedno osvrnemo na sve što smo postigli i proslavimo zajednički uspeh”, izjavila je Ruža Veljović, direktorka korporativnih komunikacija i marketinga kompanije WMG.

Zasadi drvo Foto: Nemanja Nikolic HEMAC/Nemanja Nikolic HEMAC

“Kada smo pre šest godina započeli projekat „Zasadi drvo“, bili smo svesni važnosti koju ima očuvanje prirode, ali nismo mogli ni da zamislimo koliko će ova inicijativa duboko uticati na zajednice širom Srbije. Danas, sa milion zasađenih stabala, stotinama angažovanih učesnika, edukativnim radionicama i neverovatnom podrškom građana, jasno je da smo stvorili nešto što prevazilazi okvire ekološkog projekta. Naša odgovornost prema prirodi ne završava sa sadnjom poslednje sadnice – ona traje, raste i razvija se, baš kao i svako drvo koje smo zajedno posadili. Iskreno se zahvaljujemo svima koji su doprineli – volonterima, našim koleginicama i kolegama, partnerima i svakom pojedincu koji je verovao u ideju zelenije i zdravije budućnosti“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, Rukovodilac Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Projekat „Zasadi drvo“ je postao simbol društvene odgovornosti i ključna inicijativa u borbi za očuvanje prirodnog okruženja u Srbiji. Tokom šest godina ova inicijativa je kontinuirano rasla i razvijala se, a snaga zajedništva ostala je zaslužna za postizanje impresivnih rezultata. Projekat je obuhvatio više od 500 lokacija širom Srbije i ozelenjeno je 40 gradova i opština. Pored toga, prikupljeno je ukupno 12,3 tone semena, angažovano 1.500 volontera i organizovano 45 edukativnih radionica za decu.

Projekat „Zasadi drvo“ pokrenule su kompanije WMG (Wireless Media Group) i dm drogerie markt, uz podršku WMG fondacije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprave za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine, Instituta za šumarstvo i JKP „Zelenilo Beograd“.

Promo