PLOOM: Brend prepoznat kao tehnološki napredno rešenje koje spaja inovaciju i potrebe odraslih korisnika
Priznanje za poslovnu inovaciju godine dodeljeno je kompaniji JTI za uspešno lansiranje uređaja za zagrevanje duvana Ploom u Srbiji. Nagradu je primio Nemanja Pucarević, direktor marketinga za Zapadni Balkan na događaju Diplomacy & Commerce Awards, održanom u sali Jugoslovenske kinoteke ispunjenoj do poslednjeg mesta, povodom devete godišnjice magazina.
Inovacija brenda Ploom ogleda u njegovoj izuzetnoj snazi, jednostavnosti korišćenja, i modernom ergonomskom dizajnu, te ekskluzivnoj Heatflow tehnologiji usavršenoj u Japanu, koja u kombinaciji sa jedinstvenom mešavinom duvana omogućava superioran doživljaj bez dima, pepela ili neprijatnih mirisa, navedeno je u obrazloženju povodom uručenja nagrade.
U kompaniji JTI ovu nagradu vide kao potvrdu važnosti kontinuiranog ulaganja u inovacije i napredne tehnologije – vrednosti koje su u skladu sa temama globalnog događaja Expo 2025 u Osaki, posvećenog „dizajniranju društva budućnosti za naše živote“.
“Ovo priznanje na koje smo jako ponosni, dolazi u pravom trenutku, gotovo godinu dana nakon lansiranja proizvoda u Srbiji, jednoj od 25 zemalja širom sveta koja je s oduševljenjem prihvatila Ploom kao moderno i kvalitetno rešenje za odrasle korisnike nikotinskih proizvoda koji traže alternativu konvencionalnim duvanskim proizvodima. Nagrada odražava poverenje naših korisnika i njihovu posvećenost vrednostima koje Ploom nudi, a to su inovacija, kvalitet i sloboda izbora”, rekao je Nemanja Pucarević, direktor marketinga u kompaniji JTI za Zapadni Balkan i dodao: „Priznanja poput ovog nas motivišu da nastavimo da pomeramo granice i razvijamo rešenja koja prate tempo savremenog života i postavljaju nove standarde u našoj industriji.”
Ploom uređaj zagreva duvan na temperaturi od 320 stepeni Celzijusa i oslobađa, u proseku, 90 do 95% manje štetnih supstanci u poređenju sa pušenjem cigareta*, dok HeatFlow tehnologija osigurava da se čestice duvana ne zadržavaju u uređaju, te uređaj zahteva samo minimalno čišćenje. Uređaj je dostupan u pet osnovnih boja, a nedavno su predstavljene i dve limitirane kolekcije, Red by Ora ïto i Aqua Halo Limited Edition. Poseban segment inovacije brenda Ploom ogleda se u mogućnosti personalizacije i velikog izbora aksesoara, koje se svojom atraktivnošću prilagođavaju stilu punoletnih potrošača.
O nagradi: Diplomacy & Commerce svake godine dodeljuje priznanja pojedincima, kompanijama i institucijama koje su svojim radom obeležile prethodnih 12 meseci i doprinele razvoju poslovne i društvene zajednice u Srbiji. Ovogodišnja dodela, održana povodom devetog rođendana magazina, okupila je istaknute aktere iz različitih sfera društva. Događaju je prisustvovala Nj.K.V. princeza Ljubica Karađorđević, predstavnici Vlade Srbije, ambasadori i predstavnici diplomatskog kora, najvećih kompanija, banaka i institucija, dok su priznanja uručena u više od 15 kategorija – od održivog razvoja i društvene odgovornosti, do umetnosti, nauke, kulture i IT-ja.
*ovo se odnosi na smanjenje nivoa emisije 9 štetnih sastojaka koji se nalazi u dimu cigarete, a čije smanjenje preporučuje Svetska zdravstvena organizacija.
VAŽNO: OVO NE ZNAČI DA JE UPOTREBA DUVANSKIH PATRONA BEZBEDNA ILI DA ELIMINIŠE RIZIK ZA ZDRAVLJE ILI ZAVISNOST POVEZANU SA UPOTREBOM DUVANA. NIJEDAN DUVANSKI PROIZVOD NIJE BEZBEDAN. SAMO ZA PUNOLETNE.