Slušaj vest

Tokom lansiranja svoje nove linije za Sidnej krajem novembra, izvršni direktor Turkiš erlajnz-a je rekao da će neki od njegovih 15 aviona Erbas A350-1000 biti rekonfigurisani za neprekidne rute u Australiji.

Avion bi bio nova verzija MTOV od 322 tone. Konkretni detalji (tačan kapacitet, raspored, puštanje u upotrebu, koliko će aviona imati ovu "australijsku" konfiguraciju, itd.) nisu poznati, ali će verovatno biti oko 270 sedišta, piše portal Simple Flying.

Sidnej, Melburn, Brizbejn i Pert će verovatno imati direktne letove za Istanbul. Generalni direktor prevoznika je takođe rekao da je planiran Okland.

turkis-erlajnz.jpg
Foto: Rojters

Ako se dogode letovi iz Oklanda (a to je veliko ako), to bi postala nova najduža non-stop ruta na svetu. Čak i sa drugačijim kapacitetom i premijum rasporedom, velika udaljenost će verovatno značiti da neće nositi teret.

Na osnovu Velikog kruga, nadmašio bi trenutnu najdužu neprekidnu uslugu, Singapur-Njujork JFK, za oko 11%. Prelazio bi 17.070 km u oba smera. Takođe bi bio duži od direktnih letova kompanije Kantas Sidnej-London Hitrou (ako se dogode).

Letovi Qatar Airwaysa na relaciji Okland-Doha traju otprilike 16 sati i 30 minuta. Kao takvi, letovi Okland-Istanbul mogli bi da traju i do 20 sati.

Sidnej, Melburn, Brizbejn i Pert će verovatno imati direktne letove za Istanbul Foto: Profimedia, AP

biznis.kurir.rs/Simple Flying