AMBALAŽA PRODAJE ROBU: Privlačno pakovanje se isplati!
BEOGRAD - Važno je lepo upakovati proizvod.
Ulaganje od nekoliko stotina evra u dizajn ambalaže robe široke potrošnje, prema nekim istraživanjima, isplati se za samo dva sata prodaje. Zbog toga domaće kompanije sve više ulažu u privlačnija pakovanja.Balša Garčević, vlasnik dizajn-studija „Dizajn-biro“, kaže da ova ulaganja mogu biti i veća, u zavisnosti od toga o kojem proizvodu je reč:
- Podelite tiraž proizvoda, često u milionima komada, sa cenom uloženog i shvatićete da je ulaganje minimalno.
Potrošač vidi razliku
On navodi da je ambalaža, kao i etiketa, najvažnija stvar koja komunicira direktno s kupcem. To se najbolje vidi na robi široke potrošnje, gde bukvalno sekunde određuju da li će se kupac opredeliti za neki proizvod.
- Već desetak godina domaći potrošač prepoznaje razliku. Istraživanja tržišta vrlo dobro govore o našim željama, na osnovu kojih može da se odgovori da li je dizajn adekvatan ili nije, i da li će kupac to prepoznati - objašnjava Garčević.
Pakovanje privlači
U „Fudlendu“ navode da jednako brinu o kvalitetu proizvoda i pakovanja, što pokazuje svetska nagrada za najbolji dizajn ambalaže koju je „bakina tajna“ nedavno osvojila u Sidneju.
- Efektno i estetski dopadljivo pakovanje je važno jer mnogo govori o pristupu poslu kojim se bavite, proizvodu, i pomaže mu da se istakne na polici, što je značajno s obzirom na to da izvozimo u više od 25 zemalja - ističe Nataša Bojanić, direktor marketinga.
U „Neoplanti“, koja je nedavno plasirala proizvode u ambalaži fluopak sa zaštitnom atmosferom, veruju da će dobar proizvod zadržati kupca, ali da će ga efektno pakovanje privući da ga proba.
LUDAČKE CENE NA POPULARNOJ SRPSKOJ PLANINI! Žena poludela kad je otišla da kupi pljeskavicu, a tek kad je videla koliko košta pica...