AMBALAŽA PRODAJE ROBU: Privlačno pakovanje se isplati!

Izgled robe je bitan

AMBALAŽA PRODAJE ROBU: Privlačno pakovanje se isplati!

InfoBiz -
Kompanije sve više ulažu u ambalažu jer su istraživanja pokazala da se investiranje u dizajn vrati za dva sata prodaje

BEOGRAD - Važno je lepo upakovati proizvod.Ulaganje od nekoliko stotina evra u dizajn ambalaže robe široke potrošnje, prema nekim istraživanjima, isplati se za samo dva sata prodaje. Zbog toga domaće kompanije sve više ulažu u privlačnija pakovanja.Balša Garčević, vlasnik dizajn-studija „Dizajn-biro“, kaže da ova ulaganja mogu biti i veća, u zavisnosti od toga o kojem proizvodu je reč:- Podelite tiraž proizvoda, često u milionima komada, sa cenom uloženog i shvatićete da je ulaganje minimalno.Potrošač vidi razlikuOn navodi da je ambalaža, kao i etiketa, najvažnija stvar koja komunicira direktno s kupcem. To se najbolje vidi na robi široke potrošnje, gde bukvalno sekunde određuju da li će se kupac opredeliti za neki proizvod.- Već desetak godina domaći potrošač prepoznaje razliku. Istraživanja tržišta vrlo dobro govore o našim željama, na osnovu kojih može da se odgovori da li je dizajn adekvatan ili nije, i da li će kupac to prepoznati - objašnjava Garčević.Pakovanje privlačiU „Fudlendu“ navode da jednako brinu o kvalitetu proizvoda i pakovanja, što pokazuje svetska nagrada za najbolji dizajn ambalaže koju je „bakina tajna“ nedavno osvojila u Sidneju.- Efektno i estetski dopadljivo pakovanje je važno jer mnogo govori o pristupu poslu kojim se bavite, proizvodu, i pomaže mu da se istakne na polici, što je značajno s obzirom na to da izvozimo u više od 25 zemalja - ističe Nataša Bojanić, direktor marketinga.U „Neoplanti“, koja je nedavno plasirala proizvode u ambalaži fluopak sa zaštitnom atmosferom, veruju da će dobar proizvod zadržati kupca, ali da će ga efektno pakovanje privući da ga proba.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track