VIŠE IM NE ODGOVARAJU ONI SA PLITKIM DŽEPOM: Poznati brend zatvara čak 150 prodajnih mesta da bi bogatašima ponudili bolju robu
Foto: Filip Plavčić

loši rezultati

VIŠE IM NE ODGOVARAJU ONI SA PLITKIM DŽEPOM: Poznati brend zatvara čak 150 prodajnih mesta da bi bogatašima ponudili bolju robu

InfoBiz -

Kompanija Mejsi (Macy’s) zatvara 150 prodavnica sa lošim rezultatima. Kako je najavljeno, 50 će biti zatvoreno do kraja 2024, a ostalih 100 u narednih nekoliko godina. Do 2026. godine postojaće samo 350 prodavnica.

Još jedna odluka ove kompanije jeste da će se fokusirati na svoje uspešne brendove Blumingdejl's i Blumerkjuri - luksuzne prodavnice koje su nadmašile brend Mejsi. Otvoriće više, manjih verzija tih prodavnica u narednih nekoliko godina.

Online kupovina, Hangar, Ljubav i moda, Odeća, Garderoba, Samopouzdanje, Stajling, Jesenja kolekcija, Moda
foto: Profimedia

Cilj Mejsisa jeste novi, manji, ali luksuzniji izgled dizajniran da preokrene trenutni tok događaja i vek i po star brend zadrži kao relevantan za brzo promenljive zahteve kupaca.

Kako se srednja klasa smanjivala poslednjih decenija, maloprodajno tržište se podelilo: prodavnice niže klase koje su fokusirane na uštedu, kao što je Valmart, pokazale su se posebno dobrim. Ali i luksuzni brendovi, pošto su kupci sa sredstvima uspeli da održe svoju potrošnju, uprkos višim cenama.

odeća
foto: Profimedia

JURE BOGATIJE KUPCE

Dakle, Mejsis juri bogatije kupce luksuznim brendovima kao što su Blumingdejl's i Blumerkjuri, i povlači se u nekim od svojih velikih robnih kuća koje prvenstveno opslužuju više kupaca srednje klase.

Mejsis će takođe otvoriti 30 manjih prodavnica u naredne dve godine daleko od tržnih centara, odražavajući trend potrošača da biraju manje prodavnice izvan njih. Manje prodavnice su takođe profitabilnije za Mejsis jer imaju manje radnika.

(Kurir.rs/CNN/preveo: R.V.)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track