Direct Medija postaje deo United Medije
BEOGRAD - United Medija predala je Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji Direct Medija na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.
"Direct Medija je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu", rekla je Aleksandra Subotić, direktorka United Medije .
"Direct Medija je skoro dve decenije regionalni lider na tržištu medijskih i komunikacijskih agencija, kao i važan partner u produkciji televizijskog sadržaja. Drago nam je da je United Medija prepoznala vrednosti Direct Medije i verujem da će naše udruživanje biti ključni faktor transformacije regiona ka budućnosti televizijskog oglašavanja u novom digitalnom dobu", izjavio je direktor Direct Medije, Krasimir Guergov .
Ovom akvizicijom Direct Medija postaje deo velikog sistema United Medije i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga. To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Direct Mediji osigurati potencijal za dalji rast.
(Kurir.rs/N1/Foto: Profimedia/Ilustracija)
MINISTAR MALI: Rastemo brže od proseka EU, želimo da se bavimo ulaganjem u infrastrukturu - EXPO nam je najveća razvojna šansa