DANI KOMUNIKACIJA: U Rovinju dodeljene nagrade za najefikasnije marketinške kampanje
ROVINJ - U sklopu Dana komunikacija u Rovinju dodeljene su nagrade za najefikasnije marketinške kampanje tokom proteklih godinu dana – Effie 2015.
Imago reklamna agencija, koja je na prošlogodišnjoj IdejiX odnela titulu Agencije godine, sada je s osvojenom Grand Prix nagradom, dva Zlatna i jednim Srebrnim Effijem postala pobednik i dokazala da kreativnost njihovih kampanja donosi i najbolje prodajne rezultate, navodi se u saopštenju.
Effie Grand Prix, kao i Zlatni Effie u kategoriji hrane je dodeljen Čipi Čips kampanji CROmpiri koja na duhovit način, koristeći hrvatske stereotipe ističe jedinstvenost ovog proizvoda, a to je da sadrži 100% hrvatski krompir.
Zlatni Effie je Imago osvojio za kampanju povodom 120 godina Saponije - ‘Nestale čarape’, a Srebrni Effie za kampanju humanitarnog karaktera ‘Suglasnik za život’ koja podstiče ljude na javno pokazivanje stava o doniranju organa.
DAME KOJE OBUKU BIKINI PLATIĆE OZBILJNU KAZNU: Uveden kodeks oblačenja u poznatom portugalskom letovalištu - gde su sve zabranjeni