COCA-COLA SLAVI JUBILEJ: 45 godina poslovanja u Srbiji!
Coca-Cola sistem ove godine proslavlja 45 godina od proizvodnje prve flašice ovog čuvenog pića na našem tržištu gradeći teretane na otvorenom širom zemlje. Danas u tri fabrike radi 1.300 zaposlenih, od kojih svaki obezbeđuje još 13 radnih mesta u zemlji, a kompanija svojim poslovanjem ostvaruje 1,18 odsto BDP-a
Coca-Cola u godini jubileja u 45 gradova i opština Srbije gradi teretane na otvorenom, a prva od 45 aktivnih zona otvorena je nedavno u Pančevu. Za četiri i po decenije, Coca-Cola je prešla dug put i postala jedan od najvećih poslovnih sistema u zemlji. Danas u okviru sistema posluju punionica u Zemunu, fabrika Vlasinka u kojoj se flašira prirodna mineralna voda Rosa i Fresh&Co, proizvođač sokova i voćnih sokova. U njima se pored Coca-Cole proizvode brojni napici vodećih svetskih i domaćih brendova - Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Nestea, Burn i Ultra, Rosa, neXt, Su-voće i Joy. Posredstvom četiri distributivna centra i 37.000 distributera i prodavaca oni svakodnevno nalaze svoj put do potrošača širom zemlje i regiona.
Coca-Cola sistem u kojem radi 1.300 ljudi, svojim poslovanjem svakako utiče na privredu i društvo zemlje. Ovo su i zaključci studije koju su izradili renomirani evropski ekonomisti a čiji su rezultati, predstavljeni prošle godine, pokazali da Coca-Cola podstiče zapošljavanje, zarade i poreski prihod u celoj ekonomiji, istovremeno investirajući u razvoj lokalne zajednice.
Studija je pokazala da ukupna dodata vrednost Coca-Cola sistema ekonomiji Srbije dostiže 345 miliona evra što je 1,18 odsto bruto domaćeg proizvoda. Takođe, pored zaposlenih u sistemu, još 18.500 radnika angažovano u je u kompanijama koje sarađuju sa Coca-Colom. To praktično znači da svaki zaposleni obezbeđuje još 13 radnih mesta u Srbiji ili 0,62 odsto ukupne radne snage.
Takođe, Coca-Cola sistem kroz različite dugoročne projekte ulaže u lokalnu zajednicu, a očuvanje životne sredine, edukacija mladih, podrška ugroženim socijalnim grupama i promocija aktivnog načina života predstavljaju glavne oblasti delovanja. Ove godine pored jubileja kojim se proslavlja 45 godina proizvodnje prve Coca-Cole ovde, u okviru kojih će 45 gradova i opština dobiti svoje vežbaonice na otvorenom, obeležava se i decenija realizacije kampanje Dan Dunava koja za cilj ima očuvanje najlepše evropske reke. Tu su i dugoročni programi kojim Coca-Cola podržava sport i rekreaciju kao što su Beogradska Coca-Cola biciklijada, Coca-Cola sportski dan i drugi. Kompanija je prošle godine dobila i CSR certifikat Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED), priznanje koje predstavlja potvrdu poslovanja u skladu sa najvišim standardima korporativne društvene odgovornosti.
IZGLASAN BUDŽET ZA 2025. GODINU: Mali podelio odlične vesti - Nijedan kapitalni projekat nije zaustavljen, evo kolike će biti plate i penzije