SAD SVI ZNAJU ŠTA SE SPREMA U BLOKU 20: Kako je beogradski projekat postao GLAVNA TEMA regionalne biznis zajednice
Na trodnevnoj konferenciji koja okuplja vodeće ljude iz sveta investicija, tehnologije i nekretnina, pažnju je nenametljivo preuzeo jedan beogradski projekat.
Diskretno postavljen pored luksuznih jahti u marini Porto Montenegro, brendirani kutak jednog beogradskog projekta privukao je veliku pažnju posetilaca Game Changer konferencije koja je okupila vodeće ljude iz sveta investicija, tehnologije i nekretnina. Među stotinak odabranih gostiju iz regiona, Delta District, stambeno-poslovni kompleks u izgradnji na Novom Beogradu, izdvojio se kao tema o kojoj se razgovaralo i van zvaničnih panela.
Delta District je predstavljen kroz posebno dizajniran kutak koji je vizuelno i konceptualno bio u potpunosti usklađen sa duhom samog projekta. Prisutni su imali priliku da izbliza sagledaju sve aspekte kompleksa – od arhitekture do planiranih sadržaja, uključujući hotelski deo pod brendom InterContinental, dve rezidencijalne i poslovnu kulu..
O projektu se moglo čuti i tokom konferencijskog dela u okviru panela “Landmarks of the Future” na kome je govorila je i Angelina Nekić, potpredsednica Delta Holdinga i generalna direktorka Delta Real Estate. Kroz njeno izlaganje provukla se i jedna od ključnih poruka koju Delta District komunicira od samog početka, a to je da luksuz više nije stvar samo vizuelnog efekta i iskorišćenih materijala, već sistema vrednosti.
„Verujemo da luksuz danas ne znači samo prestižan enterijer i eksterijer – već i pažljivo planiranu sredinu koja unapređuje kvalitet života, poštuje okolinu i donosi rastuću vrednost vlasnicima. Delta District je naš odgovor na potrebe savremenog kupca i investitora – promišljen, održiv i usmeren ka budućnosti,” poručila je Nekić.
Povraćaj PDV, sertifikati i veza sa InterContinentalom
Među temama koje su izazvale najviše interesovanja među prisutnim investitorima izdvojila se jedna vrlo konkretna pogodnost – mogućnost povraćaja PDV-a za pravna lica. Kako je objašnjeno, kupovina poslovnih apartmana preko kompanije otvara prostor za povrat poreza na dodatu vrednost u visini od 20%, što ovu opciju čini posebno atraktivnom za korporativne klijente.
Paralelno sa fiskalnim olakšicama, veliku pažnju je privukao i sam koncept koji je na neki način i "branded residences", nešto što Delta District pionirski donosi na srpsko tržište nekretnina. U pitanju su stanovi koji su direktno povezani sa hotelom InterContinental i uključuju sve pogodnosti i usluge koje nude hoteli sa pet zvezdica. U praksi, to znači da će budući stanari imati mogućnost korišćenja konsijerž servisa 24/7, profesionalnog održavanja, room service-a i brojnih dodatnih usluga koje se u standardnim rezidencijalnim zgradama ne podrazumevaju.
GALERIJA Delta District:
Poseban akcenat stavljen je i na nivo opremljenosti stanova, pa se tako moglo čuti da se svaki apartman isporučuje u potpunosti spreman za useljenje, sa kuhinjama renomiranog italijanskog brenda Veneta Cucine i profesionalnim Gaggenau uređajima, dok kupci mogu u potpunosti prilagoditi i odabrati dizajn kupatila. Time je čitav proces ulaska u stan sveden na minimum logistike što dodatno odgovara profilu kupaca koji cene efikasnost.
Bilo je dosta reči i o tehnologijama. Sam projekat je zamišljen kao funkcionalna urbana celina nove generacije i koncipiran je tako da ispuni zahteve najviših međunarodnih standarda održivosti. LEED i WELL sertifikati pored toga što su garancija kvaliteta gradnje, znače i zdravo i energetski efikasno okruženje što je, kako je navedeno, faktor koji sve više utiče na odluke kupaca u premium segmentu.
Unutar rezidencijalnog dela planiran je i čitav niz dodatnih sadržaja namenjenih stanarima. Pored infinity bazena na 20. spratu na raspolaganju su i privatni bioskop, lounge, spa i fitnes zone, igraonica, uređeni trgovi i zatvoreni parkovski prostor. Kako se moglo i videti na samoj prezentaciji, sve je osmišljeno tako da funkcioniše kao produžetak životnog prostora ali sa dodatnim slojem komfora i privatnosti.
Što se tiče ciljne publike, jasno je da se Delta Districtne obraća širokom tržištu. Očigledno je okrenut ka uspešnim ljudima iz sveta biznisa, vlasnicima kompanija, poznatim sportistima i predstavnicima javnog života, ali i pripadnicima dijaspore koji kroz pametno ulaganje žele da ojačaju vezu sa maticom. Naravno, uvek se računa i na iskusne investitore koji su sposobni da prepoznaju ogromne potencijale koje ovakav ultra-luksuzni segment donosi na srpsko tržište i koji uvek računaju i na jasnu strategiju.
Ono što dodatno govori o orjentaciji projekta je i činjenica da se kupovina rezidencijalnih i poslovnih apartmana u Delta Districtu ne odvija kroz uobičajeni proces.
- Kao i kod najluksuznijih svetskih brendova prilikom prodaje primenjuje se selekcioni pristup, uz individualne prezentacije. Na taj način se osigurava da na kraju imamo zajednicu onih koji dele viziju života po najvišim standardima - navode iz kompanije.
Prema izvorima sa same konferencije, nekoliko investitora iz regiona već je zatražilo detaljnije informacije i zakazalo termine u showroom-u
Ovako veliko interesovanje za projekat, kako je jedan od posetilaca Game Changer konferencije istakao, nije došlo slučajno.
- Sama prezentacija je bila odlično osmišljena tako da me ne čudi što je projekat već u ovoj fazi privukao toliku pažnju.Koliko sam mogao da primetim među zainteresovanima je značajan broj onih koji na ovakve stvari gledaju, pre svega, iz ugla dugoročnog ulaganja. Čini mi se da to nisu ljudi koji su u potrazi za još jednom luksuznom adresom već oni koji razumeju šta je to sistemska vrednost. Pre svega, jasna struktura, a onda i reputacija investitora i veza sa takvim brendom kao što je InterContinental su nešto što, meni lično, pruža odgovore na mnoga potencijalna pitanja.
Promo