STRANKINJA VILU U HRVATSKOJ PLATILA 2.000 EVRA, PA POBEGLA POSLE SAMO 4 SATA: Pokazala sav užas koji ju je dočekao - ŠTA JE BRE OVO?! (VIDEO)
TikTok kreatokerka Nitaxbru objavila je video pod nazivom “Ovo je trebalo da bude opuštajući odmor uz hešteg Airbnb Fail”, u kojem opisuje razočaravajuće iskustvo, smeštaj plaćen 2.000 evra, kojim je bila krajnje nezadovoljna.
Umesto moderno uređenog apartmana s bazenom dočekao ju je starinski smeštaj i prljavi zeleni bazen nalik močvari, kako je sama napisala. Dvorišni prostor je bio neuredan: trambolina je delovala nesigurno, vrt zapušten, a unutar apartmana plafon se urušavao, vrata su bila klimava, kuhinja dotrajala - sve daleko od oglašenog luksuza.
Nakon samo četiri sata boravka, Nita i suprug su odlučili da odu i napuste smeštaj koji je pokazala na TikToku i otkrila da se nalazi u Istri, blizu Umaga. Mnogi su komentarisali kako je Hrvatska precenjena, dok su korisnici iz Hrvatske pisali kako više ne putuju unutar zemlje ako nemaju svoj smeštaj.
Ukoliko se nađete u sličnoj situaciji, a smeštaj ste rezervisali preko Airbnb-a ne bi trebalo da bude problem da dobijete odštetu ili zamenski smeštaj pod uslovom da prijavite problem odmah nakon dolaska, posebno ako je smeštaj neispravan, opasan ili se bitno razlikuje od opisa.
Nadalje, kontaktirajte domaćina kroz Airbnb aplikaciju, objasnite mu problem, po mogućnosti s fotografijama i/ili videom. Neki domaćini ponudiće rešenje (npr. čišćenje, zamenu smeštaja, delimičan povrat).
Ako domaćin ne reaguje ili odbije pomoć, onda se pokreće žalba Airbnb-u, a prema Airbnb-ovoj “Airbnb Guest Refund Policy”, gosti imaju pravo na povrat ako smeštaj nije kao na oglasu, smeštaj je prljav ili neodržavan, ako nema pristupa struji, vodi..., ako je osoblje nepristojno ili preteće.
Kurir.rs/Slobodna Dalmacija