KURIR TELEVIZIJA

PREVARE OD STRANE TURISTIČKIH AGENCIJA POSTAJU SVE ČEŠĆE! Evo da li imate pravo da zatražite povrat uplaćenog novca!

Kurir Televizija

Lainović se dotakao i aranžmana hotela, koji ne izgleda kako smo očekivali, te naglasio da svako ima pravo da zatraži drugi smeštaj

Godinu dana nakon što je turistička agencija Barcino turs bankrotirala, ostavljajući putnike bez aranžmana, na tržištu se pojavila nova agencija – Barcino travel, kao novo pravno lice, ali sa istim vlasnikom, istim sajtom i logotipom.

Građani su prevareni za putovanje, a novac im nije vraćen. Šta raditi ako se nađemo u ovakvoj situaciji i kome se obratiti za nadoknadu štete, objasnio je Milan Lainović vlasnik turističke agencije.

U slučaju prevare, Lainović ocenjuje da li možemo da dobijemo povrat novca, te objašnjava kako izgleda cela procedura:

 - Prvo treba zvati turističku inspekciju, ona je jedina nadležna za takve stvari, jedina koja može da vam da odgovor na sve to. Naravno, treba poslati jedno pismo, mejl turističkoj inspekciji i poslati prijavu. Posle te prijave kontaktirate inspektora, oni će vas zvati i dobićete potrebne informacije - kaže Lainović i dodaje:

- Ono što je takođe bitno, da svi putnici koji putuju, koji imaju problem, moraju da obrate pažnju preko koje turističke agencije putuju. Da li je to agencija koja ima licencu, da li je to agencija koja ima iskustvo, koliko godina radi.

Pojavili su se lažni apartmani, ljudi uplate apartman i stignu na adresu, apartman ne postoji, a dešavaju se i one druge situacije kada uplatimo apartman, vidimo fotografije, svidi nam se, a kada dođemo na lice mesta, sačeka nas potpuno drugačija situacija. 

Foto: Kurir Televizija

 - Tada se isto kontaktira turistička inspekcija. Ono što ja molim naše putnike i naše građane da ne koriste Facebook, Instagram koji organizuju putovanje, jer su to uglavnom ljudi koji rade privatno, koji nemaju agenciju, koji nemaju poslovnice, zaposlene ljude, koji nemaju ništa od toga. Jednostavno oni rade na divlje i samim tim oni prave veliki problem i veliki broj naših agencija ima problem sa takvim ljudima koji to rade već godinama unazad. Mi treba kao turističke agencije da radimo na edukaciji naših putnika, da naši putnici znaju preko koje agencije treba putovati i da je putovanje preko turiške agencije jedina sigurnost u ovom trenutku - kaže Lainović.

Lainović se dotakao i aranžmana hotela, koji ne izgleda kako smo očekivali, te naglasio da svako ima pravo da zatraži drugi smeštaj:

- Naravno, vi u slučaju da ne dobijete odgovarajući smeštaj, turistička agencija je dužna da vam promeni smeštaj ili da vam da bolji, to jeste kvalitetniji smeštaj ili veću zvezdicu u slučaju da nema odgovarajući smeštaj. Ovo automatski znači da u slučaju nedobijanja takvog smeštaja vi ste u prekrišaju, a taj prekrišaj izaziva opet sve posledice koje dolaze od strane Turističke inspekcije.

This browser does not support the video element.

03:26
PREVARE OD STRANE TURISTIČKIH AGENCIJA POSTAJU SVE ČEŠĆE! Evo da li imate pravo da zatražite povrat uplaćenog novca! Izvor: Kurir televizija

Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Kurir televizija je dostupna na kanalu broj 109 za korisnike MTS Iris TV, na kanalu 9 za korisnike m:SAT TV, Supernova i Yettel Hipernet TV, na kanalu 9 za korisnike SBB EON, na kanalu 108 za korisnike BeotelNet, na kanalu 8 za korisnike Orion telekoma i na kanalu broj 112 za korisnike Sat-trakt na teritoriji Srbije, u okviru platforme M:tel u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i MTEL Global u dijaspori, kao i na aplikaciji Arena Cloud.

Kurir.rs

This browser does not support the video element.

04:37
ZBOG 30 EVRA MANJE ZA LETOVANJE U GRČKOJ POSTAJU ŽRTVE PREVARANATA! Vlasnik agencije: Ovako ćete prepoznati da NEŠTO NIJE U REDU Izvor: Kurir TV