Završeni najveći Dani komunikacija do sada: Komunikatori imaju odgovornost – postavljaju standarde i predvode promene
Od 15. do 18. maja, Rovinj je bio domaćin hiljadama stručnjaka koji su zajedno crtali budućnost tržišnih komunikacija. Otvoreno smo razgovarali o onome što je važno – od AI-ja i etike do kreativnosti i transformacije tržišta. Rezultat? DK je ponovo nadmašio sam sebe. Preko 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, više od 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora, i 5 festivalskih bina – ovogodišnje izdanje bilo je najveće i najuticajnije do sada. Hiljade komunikatora iz regiona i sveta dale su Rovinju puls ideja, kreativnosti i pravca za budućnost.
Snažan program u atraktivnim formatima
Uz svetske vizionare i najjače regionalne stručnjake, DK je ponudio sadržaj koji je pokrio sve što trenutno pokreće industriju – od veštačke inteligencije i digitalnih regulativa do etike, održivosti, pažnje i odgovornosti. Poznat po svojoj multiformatnosti, festival je ove godine proširio svoj scenski domet – uz novu POOLSIDE binu i jedinstvenu THE OTHER BEACH pozornicu za dodele nagrada pod zvezdama.
Kako je rekla Dunja Ivana Ballon, direktorka festivala i izvršna direktorka HURA-e i IAB-a Croatia:
„Nije stvar samo u kvantitetu, već u tome što se ovde industrija zaista ogleda, propituje i usmerava. Ovo nije festival radi festivala – ovo je prostor u kom komuniciramo o stvarima koje su važne i za tržište i za društvo. A to radimo glasno, argumentovano i s ambicijom da pomeramo granice.“
Mesto gde počinju promene
Nastupi svetski priznatih govornika – lidera koji su najbolji u svojim poljima – dodatno su učvrstili DK kao centralno mesto promene. Fernando Machado, najbolji CMO na svetu. Karen Nelson-Field, broj 1 u ekonometriji pažnje. Blair Enns, vodeći autoritet za pitching i pricing kreativnosti. Marisha Lakhiani, growth hackerka. Amber Case, najpoznatija cyborg antropološkinja. I mnogi drugi.
Festival je otvorio predsednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, ujedno i pokrovitelj događaja, svojim prisustvom potvrdivši koliko je komunikacijska industrija važna za društvo i ekonomiju. Tokom tri dana, domaći eksperti su se uključili u desetine panela i diskusija koje su osvetlile stanje i pravce domaće i regionalne scene. U večernjim terminima dodeljene su prestižne nagrade: BalCannes, IdejaX, Young Lions, MIXX i Effie – priznanja koja svake godine potvrđuju snagu i relevantnost kreativne scene Hrvatske i regiona. Konkurencija nikad jača – što samo potvrđuje rast i kvalitet projekata.
Vidimo se sledeće godine
Iako je kreativnost bila u fokusu mnogih programskih segmenata, Dani komunikacija su pokazali da nisu samo festival ideja – već prostor u kom industrija tržišnih komunikacija potvrđuje svoju lidersku poziciju. U kreativnosti. U odgovornosti. U inovacijama. U oblikovanju poslovnog i društvenog konteksta u kom radimo. Od ideje do egzekucije – kroz merenje, analize i predikciju budućih koraka.
Završeni u prepoznatljivom DK duhu – s energijom, povezivanjem, učenjem i slavljenjem uspeha – Dani komunikacija još jednom su podsetili da naša industrija ne postoji u vakuumu, već je na prvoj liniji društvenih i tržišnih promena.
Više informacija: www.danikomunikacija.com
Promo