Završeni najveći Dani komunikacija do sada: Komunikatori imaju odgovornost – postavljaju standarde i predvode promene
Najinovativniji CMO na svetu, najpoznatija humanoidna veštačka inteligencija, cyborg antropološkinja, globalni lideri i regionalni stručnjaci – uz rekordni broj govornika i programa, Dani komunikacija su još jednom potvrdili svoj status kao jedna od vodećih platformi naše industrije.
Od 15. do 18. maja, Rovinj je bio domaćin hiljadama stručnjaka koji su zajedno crtali budućnost tržišnih komunikacija. Otvoreno smo razgovarali o onome što je važno – od AI-ja i etike do kreativnosti i transformacije tržišta. Rezultat? DK je ponovo nadmašio sam sebe. Preko 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, više od 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora, i 5 festivalskih bina – ovogodišnje izdanje bilo je najveće i najuticajnije do sada. Hiljade komunikatora iz regiona i sveta dale su Rovinju puls ideja, kreativnosti i pravca za budućnost.
Snažan program u atraktivnim formatima
Uz svetske vizionare i najjače regionalne stručnjake, DK je ponudio sadržaj koji je pokrio sve što trenutno pokreće industriju – od veštačke inteligencije i digitalnih regulativa do etike, održivosti, pažnje i odgovornosti. Poznat po svojoj multiformatnosti, festival je ove godine proširio svoj scenski domet – uz novu POOLSIDE binu i jedinstvenu THE OTHER BEACH pozornicu za dodele nagrada pod zvezdama.
Kako je rekla Dunja Ivana Ballon, direktorka festivala i izvršna direktorka HURA-e i IAB-a Croatia:
„Nije stvar samo u kvantitetu, već u tome što se ovde industrija zaista ogleda, propituje i usmerava. Ovo nije festival radi festivala – ovo je prostor u kom komuniciramo o stvarima koje su važne i za tržište i za društvo. A to radimo glasno, argumentovano i s ambicijom da pomeramo granice.“
Mesto gde počinju promene
Nastupi svetski priznatih govornika – lidera koji su najbolji u svojim poljima – dodatno su učvrstili DK kao centralno mesto promene. Fernando Machado, najbolji CMO na svetu. Karen Nelson-Field, broj 1 u ekonometriji pažnje. Blair Enns, vodeći autoritet za pitching i pricing kreativnosti. Marisha Lakhiani, growth hackerka. Amber Case, najpoznatija cyborg antropološkinja. I mnogi drugi.
Festival je otvorio predsednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, ujedno i pokrovitelj događaja, svojim prisustvom potvrdivši koliko je komunikacijska industrija važna za društvo i ekonomiju. Tokom tri dana, domaći eksperti su se uključili u desetine panela i diskusija koje su osvetlile stanje i pravce domaće i regionalne scene. U večernjim terminima dodeljene su prestižne nagrade: BalCannes, IdejaX, Young Lions, MIXX i Effie – priznanja koja svake godine potvrđuju snagu i relevantnost kreativne scene Hrvatske i regiona. Konkurencija nikad jača – što samo potvrđuje rast i kvalitet projekata.
Vidimo se sledeće godine
Iako je kreativnost bila u fokusu mnogih programskih segmenata, Dani komunikacija su pokazali da nisu samo festival ideja – već prostor u kom industrija tržišnih komunikacija potvrđuje svoju lidersku poziciju. U kreativnosti. U odgovornosti. U inovacijama. U oblikovanju poslovnog i društvenog konteksta u kom radimo. Od ideje do egzekucije – kroz merenje, analize i predikciju budućih koraka.
Završeni u prepoznatljivom DK duhu – s energijom, povezivanjem, učenjem i slavljenjem uspeha – Dani komunikacija još jednom su podsetili da naša industrija ne postoji u vakuumu, već je na prvoj liniji društvenih i tržišnih promena.
Više informacija: www.danikomunikacija.com
Promo