InfoBiz

AikBank raste, menja se i izgleda savremenije – za još bolje iskustvo klijenata

Promo

Jedan prepoznatljivi bankarski brend iz Srbije sada ima novo ime i novi vizuelni identitet: AikBank.

Novi AikBank vizuelni identitet, umesto dosadašnje zelene boje, kombinuje tamno plavu koja simbolizuje poverenje i sigurnost i dinamičnu svetlo plavu koja dodatno ističe digitalnu komponentu i savremeni pristup bankarskim uslugama. Identitet je, umesto dosadašnjih karika, obogaćen i novim simbolom (wayfinder), koji je savremena verzija navigatora i simbol posvećenosti da se klijentima omogući lakše snalaženje u svetu finansija, stavljajući ih u fokus prilikom daljih unapređenja i kreiranja proizvoda i usluga. Zato novi identitet AikBank nije samo nova boja i ime – to je simbol posvećenosti da budemo još bolji, još bliži klijentima i još spremniji za budućnost.

Foto: Promo

AikBank je danas jedina domaća privatna banka među pet najvećih u zemlji, što je pozicionira kao pouzdanog i snažnog partnera za sve – od pojedinaca i porodica, preko preduzetnika i malih i srednjih biznisa do velikih kompanija.

Uz široku mrežu filijala i bankomata širom Srbije i digitalna rešenja koja su dostupna 24/7, klijenti mogu da izaberu kako žele da upravljaju svojim finansijama – lično ili online. Savremena rešenja: mBanking, eBanking i mobilni novčanci, klijentima omogućavaju fleksibilnost i uvide u realnom vremenu i na samo par klikova, dok za sve one koji se više oslanjaju na „ljudski kontakt“, stručni tim u poslovnicama je spreman da ih sasluša, da razume njihove potrebe i pruži im potrebnu podršku za ostvarivanje njihovih ciljeva.

U vremenu u kom svi želimo da stvari rešavamo brzo, jednostavno i bez stresa – važno je imati partnera koji vas razume. Bilo da želite da štedite ili vam je potrebna finansijska podrška za svakodnevne troškove, putovanja, renoviranje doma ili veliki životni korak kao što je kupovina stana ili pokretanje posla – AikBank je tu da vas podrži.

 Promo