PRESTIŽNA MODNA KUĆA U OZBILJNIM PROBLEMIMA: Zbog pada popularnosti opao i profit, ovo su očekivanja
Jedna od prestižnijih modnih kuća, Barberi zabeležila je pad.
Britanska modna kuća "Barberi" objavila je da njen korigovani operativni profit za fiskalnu godinu koja se završila 29. marta iznosi 26 miliona funti (oko 31 milion evra), što je nadmašilo niske procene analitičara koji su prognozirali samo četiri miliona funti.
U pitanju je značajan pad profita sa 418 miliona funti, koliko je zabeleženo u prethodnoj fiskalnoj godini, ali rezultati sugerišu da program oporavka poslovanja pod novim izvršnim direktorom Džošuom Šulmanom, napreduje brže nego što su tržišta predviđala.
U drugoj polovini fiskalne godine došlo je do oporavka, sa profitom od 67 miliona funti koji je nadoknadio gubitak od 41 milion funti u prvoj polovini.
Pozitivan prijem kampanje "London in Love" - zvezdani omaž britanskim romantičnim komedijama sa sloganom "Uvek je vreme za Barberi" - sugeriše da preusmeravanje marketinških poruka ima odjek kod kupaca.
Kompanija je najavila mere kojima želi da uštedi 24 miliona funti u tekućoj fiskalnoj godini i dodatnih 60 miliona funti do fiskalne 2027. godine, što podrazumeva da će otpustiti oko 1.700 zaposlenih širom sveta.
"Barberi" se pozicionira za povratak održivom, profitabilnom rastu, a Šulman je optimista povodom razvoja brenda i očekuje da će se poslovanje dodatno poboljšati u narednom periodu.
Kako pokazuju podaci sa berzi, akcije "Barberija" su nakon objave godišnjih rezultata poslovanja porasle za 9,22 odsto.
BiznisKurir/The Business of Fashion