SINONIM ZA PRESTIŽ

OVO JE NAJMOĆNIJI LUKSUZNI BREND NA SVETU: Njihova najskuplja tašna košta kao dva stana u Beogradu na vodi!

Shutterstock, BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia Pictured: Bar Refael

Francuski LVMH izgubio je poziciju najveće evropske luksuzne kompanije kada je reč o tržišnoj vrednosti, nakon što ga je pretekao glavni rival Hermes.

To se dogodilo posle razočaravajuće objave o prihodima holdinga specijalizovan za proizvodnju luksuzne robe u prvom tromesečju.

Prema poslednjem kvartalnom izveštaju, akcije LVMH-a pale su za sedam odsto, čime je njegova tržišna kapitalizacija smanjena na 246 milijardi evra, što je manje u poređenju sa 247 milijardi evra, koliko momentalno vredi Hermes, takođe francuska eminentna modna kuća.

LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), koji obuhvata i vrhunske brendove kao što su Luj Viton, Dior, nakit Tifani i kozmetički lanac Sefora, napravio je slabije rezultate od očekivanih u prvom kvartalu, nakon što su američki kupci smanjili kupovinu kozmetičkih proizvoda i konjaka, a i prodaja u Kini je ostala loša.

Torba koja košta čak 450.000 dolara

Hermes Birkin torba je legendarna torba koja je dobila ime po glumici Džejn Birkin. Prvi put je predstavljena javnosti 1980-ih. 
Na ideju o torbici došao je Žan-Luis Dumas, tadašnji šef kuće Hermès. U avionu je 1981. susreo slavnu Džejn koja se žalila na strukturu i oblik svoje torbice. Rekla mu je da joj je potrebna praktična torba s mnogo prostora.

Tri godine nakon toga stvorena je prva torbica Birkin, koja je oduševila ljude širom sveta i postala statusni simbol. Danas je to najskuplja torba na svetu, a model "Ikona Diamond Hermes Himalaya Birkin" je kao najskuplja tašna ikada prodata na aukciji za 450.000 dolara.

Foto: Heritage Auctions / Ferrari / Profimedia

BiznisKurir