Nova era društvenih mreža na Danima komunikacija: Kako ujediniti kreativnost, podatke i AI za maksimalne rezultate?
Mirella Crespi pridružuje se programu popularnog festivala tržišnih komunikacija i u Rovinju pokreće temu sinergije podataka, strategije i kreativnosti!
Mirella Crespi
Kreativnost i podaci zajedno čine moćan alat za postizanje maksimalnog uspeha – dok kreativnost donosi inovativne ideje, podaci ih usmeravaju ka pravim odlukama i rezultatima. Ali kako ih spojiti u pobedničku kombinaciju? Saznajte na Danima komunikacija, festivalu komunikacija i kreativnosti, koji se održava od 15. do 18. maja u Rovinju, u predavanju koje će na glavnoj festivalskoj pozornici održati briljantna kreativna strateginja Mirella Crespi.
Ona je osnivač i direktor Creative Milkshake-a, jednog od najvećih evropskih studija koji spaja performanse i kreativnost, i stoji iza više od 2.000 oglasa mesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. No, Mirela Crespi nije samo kreativni um – ona je strateg koji razume podatke bolje od bilo koga i zna kako ih pretvoriti u kampanje koje ne samo da privlače pažnju, već donose i konkretne poslovne rezultate. Svojim inovativnim pristupom razbija mit da su kreativnost i marketinška efikasnost suprotstavljeni pojmovi – naprotiv, ona ih besprekorno spaja, pokazujući brendovima kako ostvariti maksimalan marketinški učinak.
Kako savladati korake u kreiranju visokoperformansnih oglasa na društvenim mrežama – od istraživanja do produkcije, testiranja i optimizacije? Crespi u svom predavanju "Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does" donosi najnovije metodologije i najbolje prakse za razvoj oglasa koji kombinuju podatke, strategiju i veštačku inteligenciju kako bi skalirali kampanje i poboljšali rezultate na svim platformama. Svi koji žele podići svoje oglase na novi nivo i pretvoriti kreativnost u merljive poslovne uspehe, ovo predavanje neće želeti da propuste.
Crespi će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti sjajnom međunarodnom postavu predavača, među ostalima i slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga, Michaelu Corcoranu, jednom od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za korišćenje veštačke inteligencije i automatizacije za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); kao i Johanu Ronnestamu, stručnjaku za brending, serijskom poduzetniku, kreativnom vizionaru i surferu.
Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
Promo