FIJAT GRANDE PANDA DOBIJA POJAČANJE! Planira se proizvodnja novog modela, evo gde će biti njegovi prvi primerci
Stelantis nastavlja sa ofanzivom na globalnom nivou i uskoro se očekuje predstvljanje novih automobila.
Jedan od prvih trebalo bi da bude veliki SUV sa oznakom Fijat koji bi trebalo da zauzme mesto pored modela Granda Panda iz fabrike u Kragujevcu.
Olivije Fransoa, šef italijanskog brenda, rekao je da bi novi krosover mogao da dobije ime Pandissima. Ime koje bi po mišljenju mnogih takođe moglo da zvuči prilično dobro, odnosno da se uklopi u ličnost kompaktnog SUV-a. Ali pored imena, najzanimljivija informacija je da je lansiranje ovog novog Fijata bliže nego što smo mogli da zamislimo.
U stvari, Fransoa je potvrdio da će automobil biti predstavljen javnosti već sledećeg leta. Tada ćemo konačno moći da vidimo ovaj automobil izbliza i saznamo njegovo konačno ime.
Svaka asocijacija sa modelom Grande Panda nije slučajnost i očigledno je da Fijat želi da iskoristi popularnost kragujevačkog automobila kako bi utabao put novitetima. Gotovo je sigurno da će automobil biti izgrađen na istoj tehničkoj bazi kao i Grande Panda, odnosno na takozvanoj pametnoj platformi grupe Stelantis koju već korist Sitroen C3 i Opel Frontera.
Što se tiče dimenzija, Pandissima će biti kompaktni SUV, dužine oko 4,4 metra. Linije će biti oštre i kutijaste, donekle u modi za ovu vrstu automobila.
Gde će se proizvoditi?
Fijat je odabrao fabriku Stelantis u Kenitri u Maroku. Ovo je ista fabrika u kojoj se već proizvode neki od modela sa bedžom Fijata i Sitroena. I ko zna, možda će u budućnosti biti mesta i za još jednu verziju Pande, za koju se priča da ima „fastback” liniju, sa malo zakošenijim zadnjim delom u stilu kupe modela.
Fijatov cilj sa ovim novim automobilom je jasan - da se direktno takmiči sa modelom Dačija Daster i drugim, brojnim automobilima iz C-segmenta. Ideja je da se ponudi istinski konkurentna vrednost za uložen novac, nešto što je izgleda postalo ključno za mnoge kupce.
U skladu sa Grande Pandom, Pandissima bi takođe trebalo da bude suštinski, funkcionalan automobil bez nepotrebnih ukrasa. Ideja je da se fokusiramo na ono što je zaista važno vozaču, bez žrtvovanja kvaliteta.
Sa dizajnerske strane, utisak je da će prednji kraj Pandisime imati sličnosti sa Grande Pandom, zadržavajući stilsku vezu sa modelom koji su do sada mnogi upoznali.
Zadnji kraj bi, s druge strane, trebalo da ima izraženije razlike, što sugeriše originalniji karakter. Još jedna zanimljiva karakteristika je da bi Pandissima takođe trebalo da bude dostupna u verziji sa 7 sedišta, izbor koji bi mogao da se dopadne velikim porodicama ili onima kojima je potreban dodatni prostor.
BiznisKurir/SPortal