Naslovna

Legenda koja stoji iza Ryanair-ovog nemilosrdnog pristupa društvenim mrežama dolazi na Dane komunikacija!

Borna Jakšić PIXSELL

Kako brendovi mogu ostvariti uticaj bez pukog praćenja trendova? Odgovore na to pitanje na poznatom festivalu tržišnih komunikacija doneće Michael Corcoran!

Da li je kupac uvek u pravu? U vremenu kada se komunikacija brendova često svodi na generičke i bezlične korporativne fraze, pravo pitanje je: kako se izdvojiti i pomeriti granice? Odgovor na ovogodišnjim Danima komunikacija donosi Michael Corcoran, jedan od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice, koji je redefinisao način na koji brendovi komuniciraju na društvenim mrežama. „Najveći internet trol“, kako ga je nazvao Daily Mail, širom sveta je poznat kao vođa tima za društvene mreže avio-kompanije Ryanair. Sada dolazi u Rovinj na festival tržišnih komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. maja.

Izgradio je najsmeliji glas jednog velikog brenda na internetu: njegov nekonvencionalni pristup, zasnovan na britkom humoru i direktnoj komunikaciji, doneo je Ryanair-u viralni uspeh i više od 2,5 miliona pratilaca samo na TikToku. Umesto standardnih korporativnih odgovora, Majkl i njegov tim su odlučili da provociraju, zabavljaju i ponekad hrabro ismejavaju korisnike – upravo ta strategija kreirala je jednu od najprepoznatljivijih digitalnih prisutnosti među brendovima, koju mnogi pokušavaju (često neuspešno) da kopiraju. Danas, kroz svoju konsultantsku kompaniju Frankly, savetuje kompanije kako da razmišljaju drugačije i koriste društvene mreže na inovativan način.

Foto: Matija Habljak PIXSELL

Njegovo predavanje Be on Social without Being on Social doneće novu perspektivu o ulozi i važnosti društvenih mreža u poslovanju. Ako mislite da je ključ u broju objava i algoritamskim trikovima, razmislite ponovo. Michael će pokazati kako brendovi mogu ostvariti uticaj bez pukog praćenja trendova i besmislenog trošenja budžeta na sadržaj. Kroz primere i strategije, objasniće kako se istaknuti, izbeći zamku generičke korporativne komunikacije i koristiti društvene mreže za stvaranje prave poslovne vrednosti. Naravno, osvrnuće se i na legendarni primer Ryanair-a i kako je ova aviokompanija postala sinonim za oštar i direktan pristup koji funkcioniše.

„Svi pričaju o autentičnosti na društvenim mrežama, ali retko ko ima hrabrost za to. Ryanair je dokazao da brutalna iskrenost i algoritmi idu ruku pod ruku, a Michael Corcoran dolazi na DK da nas podseti – ili si relevantan ili si nevidljiv, izjavila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacionog odbora festivala.

Osim praktičnih saveta i strategija, Korkoran će podeliti i priče iz svoje bogate karijere, a na glavnoj festivalskoj bini otkriće kako se nositi s kriznim situacijama, kako izgraditi lojalnu zajednicu i istovremeno se zabaviti dok oblikujete digitalni identitet svog brenda. Njegovo predavanje biće prava poslastica za sve one koji žele da razmišljaju izvan okvira i pretvore društvene mreže u nezaobilazan komunikacioni kanal.

Foto: Promo

Corcoran će se na glavnoj festivalskoj bini pridružiti i slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji, kao i najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insider-u, Fernandu Machadu, koji je osvojio više od 200 nagrada Cannes Lions. Pored njih, govoriće i Karen Nelson-Field, vodeća svetska ekspertkinja za ekonomiju pažnje i najobjavljivanija autorka na WARC-u, kao i Blair Enns, najveći svetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga. Organizatori su najavili moćan program sa liderima iz Hrvatske i sveta, koji će gostovati na jednom od najvažnijih događaja u regionu za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Dani komunikacija i ove godine u Rovinju okupljaju najinovativnije, najhrabrije i najuticajnije umove globalne kreativne industrije – one koji ne žele da igraju po starim pravilima, već žele da redefinišu budućnost tržišnih komunikacija.

Svi zainteresovani koji žele da budu deo ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Promo