MODNI BREND KOJI SRBI OBOŽAVAJU IPAK NE IDE U BANKROT? Otvaraju prodavnice širom ove zemlje, za sada ništa od stečaja
Holandski modni brend ponovo otvorio prodavnicu u Kelnu. Lanac je 2023. godine podneo zahtev za stečaj, ali planira otvaranje novih lokacija.
Tokom 2024. mnoge kompanije su bile primorane da proglase stečaj zbog rasta troškova i smanjenja prihoda. Krajem godine, kozmetički brend Albrecht & Dill prijavio je bankrot. Nasuprot tome, nekada insolventni modni brend "Scotch & Soda" započeo je novu fazu poslovanja otvaranjem prodavnice u Kelnu na prelazu godine, uz planove za širenje.
Nakon bankrota: Modni lanac otvara nove prodavnice širom Nemačke
Pre nekoliko nedelja, holandski modni brend "Scotch & Soda" proslavio je ponovno otvaranje u Kelnu, prenosi FashionUnited. Prema rečima primaoca franšize Ozura Vasileva, koji je preuzeo bivšu prodavnicu nakon stečaja, posao je "dobro započeo".
Prodavnica "Scotch & Soda" od kraja godine radi u Ehrenštrase ulici u Kelnu, u blizini Belgijskog kvarta. Kompanija se u prošlosti suočavala sa finansijskim problemima. Kao što je već poznato, ovaj modni brend je 2023. godine podneo zahtev za stečaj, pri čemu je deset prodavnica u Severnoj Rajni-Vestfaliji bilo pogođeno.
Nakon bankrota poznati lanac planira širenje na nove lokacije u Nemačkoj
Nakon uspešnog ponovnog otvaranja u Kelnu, vlasnik franšize Ozur Vasilev već planira sledeće korake. Otvaranje prodavnice u Cvajbrikenu planirano je za početak februara, dok su dalja otvaranja u Hamburgu i Berlinu takođe u planu.
Osim toga, Vasilev je zainteresovan za nove lokacije u nemačkim gradovima poput Minhena, Diseldorfa, Hajdelberga i Frajburga. Outlet prodavnice takođe predstavljaju zanimljivu opciju za modni brend "Scotch & Soda".
Uprkos izazovima i prošlogodišnjem bankrotu, Vasilev ostaje optimista. U brendu "Scotch & Soda" vidi veliki potencijal i ističe:
- Problemi iz prošlosti nisu bili uzrokovani samim brendom. Imali smo jako dobar osećaj tokom razgovora sa prodajnim timom i brojnim međunarodnim partnerima - rekao je u intervjuu za FashionUnited.
biznis.kurir.rs/Fenix magazin