solidarnost

Umesto šoping groznice Crnog petka – humanost na delu: Kompanija dm izdvojila preko 6 miliona dinara za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Promo

Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. U okviru tradicionalne inicijative Giving Friday, drogerijski lanac dm već šestu godinu zaredom ukazuje na značaj solidarnosti baš na Crni petak, kada je ceo svet uglavnom okrenut prepoznatljivoj šoping groznici.

U godini velikog jubileja, kada slavi dve decenije poslovanja, jedna od društveno najangažovanijih kompanija u našoj zemlji nastavlja niz svojih humanih poduhvata, kao što je Giving Friday, koji ima za cilj da ukaže na problem rastuće gladi u svetu, ali i da pokaže snagu humanosti na delu.

„S ponosom gledamo na to kako su naši kupci, prepoznajući vrednost darivanja, pretvorili Crni petak u pravi praznik solidarnosti i humanosti. U dm-u društvena odgovornost je više od poslovnog principa; ona je srž našeg identiteta, a inicijativa Giving Friday već godinama nas inspiriše da se kao zajednica okupljamo s plemenitom misijom. Verujemo da će ova inicijativa nastaviti da raste, osnažujući našu zajednicu i gradeći društvo u kom su empatija i podrška svakodnevica”, izjavila je Tanja Kostić, vođa tima za PR, CSR i korporativne komunikacije dm Srbija.

Iz Crvenog krsta Srbije istakli su da je ova inicijativa, u okviru koje dm već petu godinu zaredom usmerava sredstva za nabavku prehrambenih namirnica za najugroženijie građane, od velikog značaja za njihovu mrežu narodnih kuhinja širom zemlje, imajući u vidu da dnevno obezbeđuju više hiljada obroka za svoje korisnike.

„Izuzetna je čast što već peti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na poverenju i još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Od 2020. do 2023. godine dm je u okviru kampanje Giving Friday donirao ukupno preko 15,3 miliona dinara, čime je obezbeđeno više od 122 tone hrane za korisnike narodnih kuhinja u 65 gradova širom zemlje. Uz to, kompanija ovom inicijativom dodatno doprinosi lokalnim zajednicama nabavljajući namirnice od malih proizvođača, poljoprivrednih gazdinstava i zadruga, čime se podstiče i razvoj domaće privrede. Zbog svega navedenog, ovaj svojevrsni praznik dobročinstva prepoznala je i stručna javnost pa je dm nedavno dobio i vredno priznanje „Kampanje sa svrhom“ istoimenog festivala društveno odgovorne komunikacije u našoj zemlji.

Promo