DETE IZ UNUTRAŠNJOSTI DOŠLO U BEOGRAD DA STUDIRA Pa sela za šivaću mašinu da se relaksira od ispita! Prvu haljinu odmah prodala, a sad je otvorila Nedelju mode

Đurđa je usred studiranja pokrenula svoj mali biznis, prvo je šila kačkete a sada kreacije od kojih zastaje dah

RINA

ČAČAK - Da se snovi zaista ostvaraju ukoliko u to verujete na najbolji način pokazuje mlada Čačanka Đurđa Đukić. Oduvek je maštala da njene kreacije jednog dana nose mnoge dame, a njen brend nastao je 2018. godine dok je studirala žurnalistiku na Fakultetu političkih nauka. Prvo je šila kačkete, a sada je ponosna vlasnica divnih odevnih komada koji slave ženstvenost i romantiku.

- Prvu haljinu kreirala sam 2019. godine i odmah, nakon toga, je i prodala. Žene iz naše zemlje, ali i van naših granica su počele jako da se interesuju za komade, jer ih je privlačila pre svega unikatnost svakog modela, a potom i pažljiv odabir materijala, ručno rađeni detalji i ostavljanje ličnog pečata kao krunu svakog rada. Zatim sam svoje kreacija počela da izlažem u renomiranim prodajnim objektima i to je bila odskočna daska za moj „mali biznis“, priseća se za RINU mlada talentovana Đurđa.

RINA 

Nagrada za veliki uloženi trud i rad stigla je ove jeseni, jer je ovogodišnji čuveni modni događaj „Serbian Fashion Week” koji se održava u Novom Sadu otvorila upravo mlada dizajnerka iz Čačka. Đurđa ističe da je nedelja mode prilika da svaki dizajner pokaže sebe kao nekoga ko je jedinstven u svetu mode i dizajna.

- Sa političkih nauka prešla sam na bavljenje modom i to je nešto čime ću se ja sigurno u budućnosti baviti. Inače, teško je doći iz unutrašnjosti u Beograd i Novi Sad, generalno i otvoriti modnu reviju i to je zaista kruna mog rada. Zaista biti dete iz unutrašnjosti koje se pojavljuje među veliki dizajnerima i imenima u svetu mode, među vrhunskom konkurencijom, velika je stvar i nije lako”, rekla je Đurđa.

RINA 

Mlada dizajnerka je istakla da su na snazi svi modni trendovi, međutim, kao i svake i ove sezone, postoje boje koje su aktuelne. Prokomentarisala je i popularnost isključivo jedne boje na društvenim mrežama.

Bordo je boja koja je najaktuelnija ove sezone, nakon nje siva, bež, kamel boja koja je uvek bila aktuelna kada je jesen u pitanju, ali sada baš forsiraju ove boje. Inače bež i bordo su dva najpopularnija trenda trenutno. Inače, svim damama poruka da budu svoje i da se ne drže slepo ovih dveju boja. Važno je da svaka žena bude jedinstvena i drugačija, da se oblači po svom osećaju i nahođenju, a ne da striktni prati trendove”, zaključila je ova mlada čačanaska dizajnerka.

Kurir.rs/RINA