Direktorka digitalnih medija kompanije WMG učestvovala u panelu BUDUĆNOST AI U MEDIJIMA: Gde smo sada, a gde ćemo biti?
Ana Marković, Digital Media Director WMG, učestvovala u panelu o budućnosti veštačke inteligencije u medijima
Projekat Mediji.Inovacije, koji podržavaju Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Švedska agencija za međunarodni razvoj i saradnju (Sida), organizovao je InfoJam posvećen temi „Veštačka inteligencija (AI) u redakcijama: Transformisanje novinarstva u digitalnom dobu“. Dvodnevni događaj održan je u Infinity Conference centru u Beogradu i okupio je stručnjake koji su predstavili upotrebu AI u medijskoj industriji.
Tokom prvog dana učesnici su slušali izlaganja međunarodnih i lokalnih stručnjaka o inovacijama u oblasti AI. Prisutnima su se obratili i otpravnik poslova američke ambasade u Beogradu Aleksander Titolo i šefica odeljenja za razvojnu saradnju u Ambasadi Švedske An-Šarlot Malm.
Ana Marković, Digital Media Director u kompaniji WMG (Wireless Media Group), učestvovala je na panelu "Budućnost AI u medijima: Gde smo sada, a gde ćemo biti?", gde se osvrnula na upotrebu veštačke inteligencije u medijima, naglašavajući da je WMG lider u oblastima digitalnih transformacija i medija u Srbiji i regionu.
- Wireless Media Group već neko vreme uspešno koristi, i eksperimentiše sa različitim alatima veštačke inteligencije, u najvećoj meri kako bi olakšala proces proizvodnje sadržaja svojim ljudima, kako bi oni mogli da budu više koncentrisani na kreiranje kvalitetnog sadržaja. Naravno, veštačka inteligencija je odavno prisutna u nekim drugim segmentima digitalne transformacije, kako kroz advertising alate, kako kroz neke programmatic tool-ove, ali u suštini to nije nešto što je nama nepoznato ili nešto što je budućnost, to je nešto što je naša sadašnjost. Svakako se prilagođavamo svim trendovima na tržištu i čini mi se da smo možda odmakli za korak dalje nego naše kolege iz drugih medija, obzirom da je nama uvek u fokusu digitalna transformacija. Oduvek je Wireless bio lider u toj tehnološkoj transformaciji, kako procesa, tako i medija. Mislim da će ti tool-ovi u svakom slučaju pomoći razvoju daljem medija, i ne samo medija, već svih onih dodatnih i procesa i segmenata koji su vezani za medije - to je i oglasni prostor, i operativni procesi produkcije sadržaja - izjavila je Ana.
Drugog dana organizovane su radionice za lidere medijske industrije u Srbiji, gde su se predstavnici medija i učesnici obrazovnih programa upoznali s najboljim praksama u upravljanju AI-om.
Projekat Mediji.Inovacije ovim događajem nastavlja da promoviše inovacije u informacionom ekosistemu Srbije.