Najbolji u Kanu

USPEH NJU MOMENTA: Naša kreativnost osvojila čitav svet

To je najveći i najprestižniji svetski festival reklame, na kojem se takmičilo 35.000 radova iz 100 zemalja, a učestvovalo 12.000 ljudi iz naše branše, kaže Žarko Sakan, vlasnik agencije

InfoBiz
> 00:00h

BEOGRAD - Najbolji među 12.000 učesnika. Za uspeh u poslu presudna je kreativnost i veliki rad, kaže za Kurir Žarko Sakan, vlasnik agencije „New Moment New Ideas Company Y&R Skopje“, koja je na najprestižnijem svetskom festivalu kreativnosti Kanski lavovi u Kanu krajem juna dobila nagradu Titanijumski lav za projekat „Zajednička molitva“. - To je najveći i najprestižniji svetski festival reklame, na kojem se takmičilo 35.000 radova iz 100 zemalja, a učestvovalo 12.000 ljudi iz naše branše. Naša kompanija je dobila Titanijumskog lava, što je najbolje od najboljeg. To je veliki korak za regionalnu kreativnu scenu i promociju balkanske kreativnosti u svetu. Čime je vaš projekat osvojio žiri u Kanu? - „Zajednička molitva“ je projekat za promovisanje verske tolerancije, izveden za potrebe vlade Republike Makedonije. On je prvi put okupio pripadnike hrišćanske i muslimanske veroispovesti u zajedničkom činu molitve za mir. Da li će ta nagrada obezbediti poslove na nekim novim tržištima? - Kompanija postoji 30 godina i 25 godina je moj otac Dragan Sakan učestvovao na festivalu sa željom da dobije neku od nagrada. On je uvek govorio „ništa nije ostvareno dok nije odsanjano“ i moj brat Lazar i ja smo uspeli da ostvarimo taj njegov san. To je za mene najveća lična satisfakcija. Takođe, ova nagrada nas stavlja na mapu velikih igrača u našem poslu na svetskom nivou. (S. T.)

Živimo u vremenu brendova Koliko je advertajzing važan za uspešan biznis? - Ako imate dobar proizvod a za njega niko ne zna, ne možete da ga prodate. Živimo u vremenu brendova za koje se ljudi vezuju. Kad se proizvod predstavi tako kreativno da se ljudi za njega emotivno vežu, onda će se on prodavati dugo godina i po višoj ceni.