Jat ervejz prodaje karte i na nemačkom

Zaposleno 10 operatera koji govore nemački jezik na osnovu čega očekuje povećanje prodaje karata za dva do pet odsto

BEOGRAD - Aviokompanija Jat ervejz saopštila je danas da je u pozivnom centru zaposlila 10 operatera koji govore nemački jezik na osnovu čega očekuje povećanje prodaje karata za dva do pet odsto.

Kako se navodi u saopštenju, u četiri predstavništva u Nemačkoj, kao i u Beču i Cirihu instalirana je telekomunikaciona oprema koja putnicima sa nemačkog govornog područja omogućava da se povežu sa kol-centrom Jata u Beogradu i na maternjem jeziku isplaniraju put.

U Jatu su naveli da je za tri meseca od uvođenja nove usluge značajno povećan broj poziva putnika i da očekuju da će nova usluga kroz veću prodaju karata u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj povećati prihode kompanije od pola do milion evra godišnje.

Prema rečima šefa Jatovog kol-centra i elektronske prodaje Zorana Panjkovića, nemačko tržište je veoma bitno za Jat jer veliki broj putnika sa ovog područja gravitira ka Beogradu.

"Jatova predstavništva, kao i većina kompanija rade od 9 do 17 sati. Projektom internacionalizacije putnici koji žele da rezervišu ili kupe svoju kartu mogu to učiniti u period od 7 do 22 sata i već beležimo značajno povećanje interesovanja putnika sa tog područja" kazao je Panjković.

Projektom internacionalizacije pozivnog centra predviđeno je povezivanje svih ostalih tačaka ka kojima Jat leti sa kol-centrom, počevši od regionalnih odredišta u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji.Unapređenje usluge za putnike u Nemačkoj, Austriji i Švajcarskoj započeto je prošle godine kada je Jat, u saradnji sa Međunarodnom organizacijom za migracije (IOM).