Pre 50 godina, 1974. godine, Perutnina Ptuj je na tržište lansirala pileću kobasicu Poli, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada do danas, Poli ostaje veran najvišim standardima kvaliteta i originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, koji se ogleda na svakom koraku njegovog delovanja.
Jubilarnih 50 svečano je obeleženo i u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.
- Mogli bismo reći da je naša Poli sudeći po godinama, dama srednjih godina, no s obzirom na njenu trenutnu aktivnost i u skladu s vrednostima koje živi zapravo je mladolika gospođica koja praktično još uvek ima čitav život pred sobom. Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju - sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli jedan od kultnih brendova u regionu - istakao je mag David Visenjak, direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj Grupu.
Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom sveta, što potvrđuje i njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. godini prodaja svih kategorija marke Poli porasla na blizu 50 miliona evra.
Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa. Najsavremeniji procesi kojima garantujemo apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.
- Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha brenda POLI. Dok nastavljamo zajednički put, osvrćemo se na to da je naš rezultat proizvod jedinstvenog truda, deljene vizije i sinergije svakog člana našeg tima, odličnih odnosa sa poslovnim partnerima, kao i velike podrške institucija. Ne postoje granice za ono što možemo postići dok smo zajedno - istakao je direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev na konferenciji za medije povodom pet decenija našeg omiljenog Polija.
Poli je u čast obeležavanja 50. godišnjice pripremila niz aktivnosti i promocija tokom čitave godine.
U skladu sa svojim identitetom, brend Poli ostaje večno mlad, odvažan i inovativan u svim koracima svog poslovanja. Tokom ove jubilarne godine marketinški projekti i aktivacije odvijaju se regionalno i globalno.
U 2024. godinu ušli su sa Poli u jubilarnom omotaču i novim proizvodom Poli 800 grama koji neće biti jedina inovacija ove godine. Sredinom februara startovala je tizer faza reklamne kampanje „Bila sam tu..“ u kojoj su aktivno učestvovali zaposleni kroz kreativne videe. Proslavu zlatnog jubileja otvorili su velikom retro žurkom u stilu 70-ih koju su organizovali za verna Poli lica, uticajne influensere sa kojima imaju dugogodišnju saradnju.
Evociranje uspomena nastavili su kroz integrisanu markentišku kampanju, jer Poli proslavlja i za punih 50 godina lojalnosti i poverenja nagrađuje svoje najvernije potrošače tokom čitave rođendanske godine. U toku je i velika nacionalna nagradna igra u kojoj će najsrećniji dobitnik postati vlasnik novog Fiat 500 hybrid.
Briga za zajednicu nam je izuzetno važna i zato smo povodom Poli rođendana pokrenuli aktivaciju sređivanja školskih košarkaških terena uz donaciju lopti. Poli je dobila i svoju originalnu "Poli Time Machine" sa jedinstvenim iskustvom virtuelne stvarnosti na poli sajtu https://www.madaboutpoli.com/si/sl/poli-memories/. U duhu velikog jubileja i ove godine realizuju sada već tradicionalni, virtuelni POLI maraton u kom učešće mogu uzeti svi ljubitelji biciklizma.
Poli je bila uvek tu i u momentu mnogih prekretnica koje su obeležile naše živote od sredine 70-ih do danas. Sama po sebi predstavlja jednu od važnih inovacija koje su promenile i obogatile naš svakodnevni život.
BiznisKurir.rs