Kompanija Mejsi (Macy’s) zatvara 150 prodavnica sa lošim rezultatima. Kako je najavljeno, 50 će biti zatvoreno do kraja 2024, a ostalih 100 u narednih nekoliko godina. Do 2026. godine postojaće samo 350 prodavnica.
Još jedna odluka ove kompanije jeste da će se fokusirati na svoje uspešne brendove Blumingdejl's i Blumerkjuri - luksuzne prodavnice koje su nadmašile brend Mejsi. Otvoriće više, manjih verzija tih prodavnica u narednih nekoliko godina.
Cilj Mejsisa jeste novi, manji, ali luksuzniji izgled dizajniran da preokrene trenutni tok događaja i vek i po star brend zadrži kao relevantan za brzo promenljive zahteve kupaca.
Kako se srednja klasa smanjivala poslednjih decenija, maloprodajno tržište se podelilo: prodavnice niže klase koje su fokusirane na uštedu, kao što je Valmart, pokazale su se posebno dobrim. Ali i luksuzni brendovi, pošto su kupci sa sredstvima uspeli da održe svoju potrošnju, uprkos višim cenama.
Mejsis će takođe otvoriti 30 manjih prodavnica u naredne dve godine daleko od tržnih centara, odražavajući trend potrošača da biraju manje prodavnice izvan njih. Manje prodavnice su takođe profitabilnije za Mejsis jer imaju manje radnika.
(Kurir.rs/CNN/preveo: R.V.)