Foto: Filip Plavčić

loši rezultati

VIŠE IM NE ODGOVARAJU ONI SA PLITKIM DŽEPOM: Poznati brend zatvara čak 150 prodajnih mesta da bi bogatašima ponudili bolju robu

InfoBiz

Kompanija Mejsi (Macy’s) zatvara 150 prodavnica sa lošim rezultatima. Kako je najavljeno, 50 će biti zatvoreno do kraja 2024, a ostalih 100 u narednih nekoliko godina. Do 2026. godine postojaće samo 350 prodavnica.

Još jedna odluka ove kompanije jeste da će se fokusirati na svoje uspešne brendove Blumingdejl's i Blumerkjuri - luksuzne prodavnice koje su nadmašile brend Mejsi. Otvoriće više, manjih verzija tih prodavnica u narednih nekoliko godina.

foto: Profimedia

Cilj Mejsisa jeste novi, manji, ali luksuzniji izgled dizajniran da preokrene trenutni tok događaja i vek i po star brend zadrži kao relevantan za brzo promenljive zahteve kupaca.

Kako se srednja klasa smanjivala poslednjih decenija, maloprodajno tržište se podelilo: prodavnice niže klase koje su fokusirane na uštedu, kao što je Valmart, pokazale su se posebno dobrim. Ali i luksuzni brendovi, pošto su kupci sa sredstvima uspeli da održe svoju potrošnju, uprkos višim cenama.

foto: Profimedia

JURE BOGATIJE KUPCE

Dakle, Mejsis juri bogatije kupce luksuznim brendovima kao što su Blumingdejl's i Blumerkjuri, i povlači se u nekim od svojih velikih robnih kuća koje prvenstveno opslužuju više kupaca srednje klase.

Mejsis će takođe otvoriti 30 manjih prodavnica u naredne dve godine daleko od tržnih centara, odražavajući trend potrošača da biraju manje prodavnice izvan njih. Manje prodavnice su takođe profitabilnije za Mejsis jer imaju manje radnika.

(Kurir.rs/CNN/preveo: R.V.)