Kompanija Telekom Srbija proširuje partnerstvo sa međunarodnom mrežom Euronjuz, tako da će zajednički TV kanal pored naše zemlje pokrivati još BiH i Crnu Goru, na jesen startuje regionalna televizija u partnerstvu sa američkim Njuzmaksom, a kreću i novi kanali Superstara i Arene Sport!
Ovu ekspanziju najatraktivnijih medijskih sadržaja pod okriljem srpskog Telekoma danas je najavio generalni direktor kompanije Vladimir Lučić.
- Proširili smo saradnju sa najuglednijom informativnom medijskom mrežom Euronjuz, pa ćemo pored Srbije, gde zajednički TV kanal emituje program od maja 2021, u toku ove godine postati prisutni u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Takođe, njihov glavni kanal Euronjuz Evropa aktivno će podržavati Projekat za dijasporu Telekoma Srbija, odnosno međunarodno širenje naše kompanije, i takođe emitovaće određene emisije iz produkcije našeg kanala Balkan Trip, što će doprineti međunarodnoj turističkoj i kulturnoj promociji Srbije - izjavio je Vladimir Lučić gostujući na TV Prva.
Saradnja sa najpoznatijim svetskim medijskim brendovima tu se ne završava. Nakon što je sa američkom TV mrežom Njuzmaks prošle godine potpisan ugovor o licenci za Jugoistočnu Evropu, u 2024. biće pokrenut zajednički informativni kanal.
- Renoviranjem prostorija u Sava centru stekli su se uslovi za lansiranje regionalnog Njuzmaksa, koji će pokrivati teritoriju od Albanije do Slovenije, sa centralom u Beogradu. Njuzmaks za Jugoistočnu Evropu startuje na jesen ove godine, najverovatnije u oktobru. Ponosni smo što je Njuzmaks, jedna od najuticajnijih TV mreža u SAD, odabrao upravo Telekom Srbija kao pouzdanog partnera, koji će proširiti njegovo prisustvo u Evropi - istakao je Lučić. Podsetimo, uz Euronjuz i Njuzmaks, međunarodni partner Telekoma na polju informativnih sadržaja je i američki Blumberg, najuticajnija i najuglednija svetska medijska mreža za vesti iz oblasti ekonomije i finansija, sa TV kanalom i portalom Blumberg Adrija.
Međutim, ni ovo nije sve. Telekoma Srbija će značajno proširiti ponudu najatraktivnijih sadržaja iz sfere igranog i sportskog programa.
- Uskoro pokrećemo novi TV kanal, Superstar 3, na kojem će se emitovati isključivo domaći filmovi i serije, kao i sportski kanal posvećen mladima “Arenica”, kao deo Arene Sport, gde ćemo prenositi dečji sport, poput utakmica “petlića”, i popularisati zdrav život i bavljenje sportom kod najmlađe populacije, što smatramo da je posebno važno - objasnio je Vladimir Lučić.
Društvena odgovornost Telekoma Srbija ogleda se i u ogromnim naporima kompanije na modernizaciji srpske privrede i uopšte celog društva. U okviru projekta koji se sprovodi u saradnji sa Vladom Srbije, EU i EBRD, dosad je 161 srpsko selo dobilo pristup brzom optičkom internetu, a još 143 biće pokrivena u narednih godinu dana. Vladimir Lučić je tim povodom nedavno boravio u selu Lomnica kod Despotovca, u delegaciji na čelu sa premijerkom Anom Brnabić.
- Cilj je da zaključno sa 2025. godinom svako domaćinstvo u Srbiji, ma koliko bilo udaljeno od velikih gradova, ima pristup optičkom internetu, brzine i pouzdanosti kao da su u centru Beograda. To je izuzetno važno za digitalizaciju Srbije, za njen ekonomski razvoj i ukupnu modernizaciju. Telekom Srbija je u razvoj optičke mreže dosad investirao više od 500 miliona evra i dosad smo pokrili više od 1,5 miliona domaćinstava. Uvođenje najkvalitetnijeg interneta u udaljene seoske sredine obuhvata i tamošnje škole, domove zdravlja, to značajno doprinosi poboljšanju uslova života meštana, kako bi mladi ostajali na selu, ali i kako bi srpska ruralna područja bila još privlačnija za dolazak “digitalnih nomada” iz celog sveta, kao i naših ljudi iz gradskih sredina i povratnika iz dijaspore - naglasio je Vladimir Lučić.
Telekom Srbija predvodi našu zemlju na putu digitalne budućnosti, a upravo će izazovi takozvanog novog digitalnog doba i Četvrte indrustrijske revolucije biti tema Lučićevog nastupa na predstojećem Kopaonik biznis forumu.
- Telekom je u prethodnih šest godina pokazao da može da se vrlo uspešno transformiše za digitalnu budućnost, koja je praktično već počela, ulaganjima u najmoderniju optičku i mobilnu mrežu, u startapove, u digitalne servise i medijske sadržaje. Veoma smo ponosni na činjenicu da smo postali jedan od pionira digitalnog razvoja naše države - poručio je Vladimir Lučić. Deseti startap u portfoliju Telekoma! Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić izjavio je danas da je specijalizovani fond ove kompanije za podršku inovativnim startapovima potpisao još jedan ugovor o investiranju.
- Pre nekoliko dana ozvaničili smo ulaganje u još jedan domaći startap, ukupno deseto po redu od osnivanja Fonda. Reč je o startapu koji razvija softver baziran na veštačkoj inteligenciji, koji će služiti zaštiti intelektualnih prava, što je veoma aktuelna tema u digitalno doba. Taj startap već ima finansiranje iz Evrope i klijente iz SAD i Evrope, kao i odličnu perspektivu. Neki od startapova u koje smo dosad investirali već prave milionske prihode, pokazali smo da u našem Fondu imamo izuzetno uspešan tim, koji ne promašuje sa odlukama o finansijskim ulaganjima - istakao je Lučić.
Sledeći važan korak “venture capital” fonda Telekoma je uspostavljanje tesne saradnje sa velikim američkim fondovima koji investiraju u startapove u kasnijoj fazi njihovog razvoja. Neistine koje plasira konkurencija Odgovarajući na pitanje TV Prva, Vladimir Lučić se ukratko osvrnuo na najnovije napade koje protiv Telekoma Srbija lansiraju mediji u vlasništvu konkurentske kompanije.
- Svake godine iznova beležimo sve bolje rezultate, obaramo sopstvene rekorde, pa kao što je 2023. za Telekom bila poslovno najuspešnija godina u istoriji, to će biti i 2024, u kojoj ćemo prvi put imati prihode od 2 milijarde evra i operativnu dobit od blizu milijardu evra. Konkurencija nas praktično svakog dana napada preko svojih medija, evo već šest godina, tako da smo navikli na kampanje dezinformacija koje lansiraju u želji da nas nekako diskredituju i zaustave u neprestanom razvoju. Naravno, to im neće uspeti. Ova godina biće godina velikog raspleta na tržištu telekomunikacija u regionu, videće se ko će biti prodat, ko će ostati, ko će napredovati, a čak i naši najglasniji kritičari moraće na kraju da priznaju da je Telekom Srbija ubedljivi pobednik komercijalne bitke. Konkretno, u vezi sa najnovijom kampanjom dezinformacija protiv Telekoma: ništa od toga nije tačno, niti nam je Pošta Srbije smanjila cenu zakupa, niti mi njima nešto dugujemo, naprotiv, čak smo proširili saradnju na obostranu poslovnu korist - objasnio je Vladimir Lučić.