VELIKI USPEH

POZNATI SRPSKI MUZIČAR CVIJA POKRENUO TOP BIZNIS: Za njegov brend se otimaju svi u regionu, a tek da vidite kako se reklamira

Printskrin / You Tube/ Biznis Priče

Dobro poznat brend, kako kod nas tako i u regionu i dijaspori, Stiven Dokman, ideja je, a i sprovedeno delo Stefana Cvijovića Cvije i Srđana Dokmanovića. Ovaj modni bum izazvao je dosta pažnje među mnogima, a kompanija je osnovana 2017. godine i bavi se proizvodnjom i prodajom garderobe.

O svom uspehu i načinu poslovanja ovaj dvojac je govorio više puta, a na ideju o imenu modne marke su došli izvođenjem prefiksa iz svojih imena (Stefan) tj. prezimena (Dokmanović).

- Znao sam šta mi se sviđa i šta bih nosio, tako da smo se međusobno organizovali, nismo se mešali u posao jedan drugom i razmenjivali smo sugestije. Veoma je bitno da jedan ovako kompleksan posao obavljaju (barem) dve osobe, pošto nismo imali nikakvu pomoć već smo se sami izgradili, svako u svojoj sferi – rekao je Cvijović.

Foto: Printskrin / You Tube/ Biznis Priče
foto: Printskrin / You Tube/ Biznis Priče

I pored problema na početku usled reklamacija od strane kupaca, nisu se dali obeshrabriti te su nastavili sa poslom dok kvalitet nije zadovoljio mušterije.

- Mi smo 2019. otvorili prvi lokal, do tada je sve išlo onlajn. Podržali su nas mnogi, prijatelji iz sveta muzike, dosta fudbalera, ljudi iz sveta glume, koji su prepoznali momenat i kojima se dopalo nešto originalno, čega do sada nije bilo na našim prostorima – izjavio je ranije Dokmanović.

- Ako se desi da te neko u poslu kopira, u tom slučaju to ne bi trebalo uzeti za zlo već bi trebalo biti svestan da se nekome sviđa vaš brend i da je to jedan bitan preduslov za uspeh – dodao je Cvijović.

Foto: Printskrin / You Tube/ Biznis Priče
foto: Printskrin / You Tube/ Biznis Priče

Tržište u Hrvatskoj i Beču

Kao i mnogima, 2020. je donela dosta poteškoća zbog pandemiije ali to ovim mladim ljudima nije bio problem već su uprkos svemu, za vreme lokdauna, otvorili lokal u Zagrebu, dok je Beč označen kao najbolja lokacija zbog dijaspore, ali i kao glavna konekcija sa Evropskom unijom.

- Sam Bog nas je pogledao, jer su i pored lokdauna naše ideje ostale neizmenjene, čak je i prvobitan plan vezan za Stivena Dokmana bio da se bavi uglavnom onlajn trgovim i e-komercom, pošto smo imali razrađenu strategiju na društvenim mrežama, te smo slali 60-70 pakovanja dnevno, ali smo pored svega bili više nego zadovoljni jer smo te godine ostvarili najveći poslovni rast – otkrio je Srđan, dodavši da su za vreme lokdauna pakete čak dostavljali i sami.

PROIZVODNJA

Glavna proizvodnja im je u Kragujevcu, a zaposlene su nalazili na najrazličitije načine. Kao i svaki uspešan brend, smišljaju planove koji im mogu biti od koristi u budućnosti a jedan od njih je proizvodnja u Italiji, što navode kao veliki plus u kvalitetu svih proizvoda.

Ističu da je tajming izuzetno bitan i da svaki posao zahteva dosta grešaka pre nego se dođe do višeg cilja, a za svaki svoj plan kažu da je posledica višegodišnjeg iskustva u ovom biznisu.

Foto: Printskrin / You Tube/ Biznis Priče
foto: Printskrin / You Tube/ Biznis Priče

O uspešnom poslovanju dovoljno govori zanimljiva činjenica da su tokom leta iznajmili jahtu dugu gotovo 40 metara, što je bio odličan marketinški potez i još jedna od ideja za bolju reklamu.

Posebnu zahvalnost po njihovim rečima, kažu duguju svojim prijateljima, od kojih je dosta njih popularno u svojim profesijama i poznato širim narodnim masama, te su u suštini tu pronašli najbolju reklamu, ali su ovi preduzetnici svakako pokazatelj da jedan srpski proizvod, čak i u vodama modne industrije, može napraviti veliki uspeh van granica naše zemlje, sa velikom šansom da i dalje uspešno napreduje.

(Kurir.rs/Biznis priče/R.V.)