Veliki dan za VODAVODU: Otvorena nova proizvodna linija i potpisan ugovor sa Odbojkaškim savezom Srbije OSS

Privatna Arhiva

Ministar u Vladi Republike Srbije Zoran Gajić pustio je u rad novu proizvodnu liniju najsavremenije generacije u Domu Vode u Banji Vrujici. U okviru svečanosti kojom je obeleženo proširivanje kapaciteta proizvodnje VODAVODE, potpisan je i ugovor o sponzorstvu između ovog brenda i Odbojkaškog saveza Srbije, kojim VODAVODA postaje sponzor svih nacionalnih odbojkaških selekcija.

This browser does not support the video element.

01:01
Veliki dan za VODAVODU: Otvorena nova proizvodna linija  Izvor: Promo

Kreator i osnivač brenda VODAVODA, Vojin Đorđević, ističe da je otvaranje nove linije proizvodnje u Domu Vode jedan od najvažnijih dana od osnivanja brenda. Značajnom investicijom u iznosu od 2,4 miliona evra i povećanjem proizvodnog kapaciteta, obezbeđeni su uslovi za osvajanje novih tržišta, a povećanje broja zaposlenih je od velike važnosti za lokalnu zajednicu.

Privatna Arhiva 
foto: Promo

“Izuzetno sam ponosan što smo sa ministrom sporta, gospodinom Zoranom Gajićem, zvanično pustili u rad novu liniju najsavremenije generacije jer proširivanjem kapaciteta VODAVODA nastavlja svoju stratešku orijentaciju kontinuiranog poslovnog rasta. Ovo je jedan od najznačajnih datuma i srećan sam što su otvaranjem nove linije, ambicije i nivo poslovanja za osvajanje novih tržišta podignuti na viši nivo jer ćemo tako imati kapacitete i mogućnost za otvaranje novih tržišta. Pogon je opremljen najmodernijom tehnologijom, koja omogućava spajanje potrošača direktno sa prirodom, jer naša je misija, ali i odgovornost da ono što je priroda stvorila stigne do potrošača u nepromenjenom obliku”, istakao je Vojin Đorđević, kreator i osnivač brenda VODAVODA.

Privatna Arhiva 
foto: Promo

Nova proizvodna linija će doprineti i razvoju lokalne zajednice kroz nova zapošljavanja i očuvanju životne sredine korišćenjem energetski efikasnih sistema, ali i omogućiti veći podsticaj nacionalnom sportu, što potvrđuje i potpisivanje ugovora o sponzorstvu sa Odbojkaškim savezom Srbije.

Privatna Arhiva 
foto: Promo

“Kompanija VODAVODA je društveno odgovorna kompanija koja nesebično pruža podršku nacionalnom sportu, posebno sam srećan što gospodin Đorđević prepoznaje značaj toga. Ovo je domaća voda i svako od nas mora biti srećan kada Srbija privredno raste, da naši građani shvate značaj ekonomskog patriotizma. Važno je i za lokalnu zajednicu koja će imati benefite. Otvaranjem nove linije i povećanjem kapaciteta proizvodnje, biće omogućena dodatna ulaganja u razvoj sporta, a na taj način pomažemo našoj zemlji i rezultatima koje naši sportisti postižu širom sveta“, naglasio je ministar Gajić.

Privatna Arhiva 
foto: Promo

Partnerstvo kojim je VODAVODA postala zvanična voda Odbojkaškog saveza Srbije i svih odbojkaških selekcija je od velikog značaja za razvoj odbojke, smatra Đula Mešter, predsednik Odbojkaškog saveza Srbije.

Privatna Arhiva 
foto: Promo

“Radujem se što ovo partnerstvo ozvaničeno u susret velikim takmičenjima koja očekuju naše selekcije u narednom periodu. Podrška mlađim generacijama je od suštinskog značaja za održavanje dobrih rezultata kojim se možemo pohvaliti. Pored podrške selekcijama, partnerstvo sa kompanijom VODAVODA podrazumeva značajne projekte koji imaju za cilj podstrek mladima da se bave odbojkom”, rekao je Mešter.

Privatna Arhiva 
foto: Promo

Priča o VODAVODI, prirodno mineralnoj arteškoj vodi, počinje 2004. godine kada je osvojila srca potrošača. Vizija u kojoj ovaj srpski brend osvoja svet postala je stvarnost, jer svojim kvalitetom VODAVODA parira najpoznatijim svetskim vodama. Njena posebnost ogleda se u tome da, kada potrošač otvori flašu, u Srbiji ili bilo kom delu sveta, ima neposredan dodir sa nečim što je priroda stvorila pre više hiljada godina, jer se na svom 605 metara dugom putu do površine, pakuje na samom izvoru, bez kontakta sa spoljnim svetom. Otvaranje nove proizvodne linije je od posebnog značaja za realizaciju nedavno ugovorenog izvoza VODAVODE na tržište Kine, čime je postala jedina voda u regionu koja je dobila zvaničnu autorizaciju kineskih institucija za distribuciju u ovu državu. Pored Kine, najbrže rastućeg potrošačko tržišta sveta, nova linija omogućiće i dalju ekspanziju izvoza VODAVODE na Bliski istok, gde je već godinama jedan od najtraženijih brendova prirodne mineralne arteške vode.

Promo