NAŠ PROJEKAT„ZASADI DRVO“ NAGRAĐEN TITULOM „KAMPANJE SA SVRHOM“

Promo

Projekat „Zasadi drvo“ čiji su pokretači kompanije WMG i dm drogerie markt, a koji se realizuje u partnerstvu sa brojnim institucionalnim partnerima i građanima, dobio je još jedno značajno priznanje. Na Festivalu društveno odgovorne komunikacije ovenčan je titulom «Kampanje sa svrhom» kao jedna od najboljih društveno odgovornih kampanja koja je realizovana u Srbiji u proteklih godinu dana.

Statuetu „Kampanje sa svrhom“ za projekat „Zasadi drvo“ primila je Irena Petrović, menadžerka za korporativne komunikacije i održivo poslovanje u kompaniji WMG, a tim povodom je izjavila: „Izuzetno sam ponosna jer je žiri odlučio da ovu prestižnu nagradu zaslužuje naš projekat Zasadi drvo. Svako priznanje novi je podsticaj da nastavimo našu misiju podizanja svesti o zelenim temama i odgovornosti svakog pojedinca, kao i da nastavimo da sadimo nove šume za buduće generacije. Projekat Zasadi drvo je ušao u 5. godinu i iza nas su stvarno impresivni rezultati. Ovu nagradu sam primila u ime svih nas koji smo deo Zasadi drvo porodice – naše kompanije WMG, kompanije dm drogerie markt, svih institucionalnih partnera i građana volontera“, rekla je Irena Petrović.

Promo 
foto: Promo

„Kampanje sa svrhom“ je prvi festival društveno-odgovorne komunikacije u Srbiji, i jedan od prvih takve vrste u svetu. Titulu „Kampanje sa svrhom“ dobijaju kampanje koje su koristile moć komunikacija da dotaknu određeni društveni problem vezan za decu ili pojedinca, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, a ove godine po prvi put su uvedene dve kategorije: ECO (green) i SOCIAL (yellow). U skladu sa ESG platformom i Ciljevima održivog razvoja, koje su definisale Ujedinjene nacije, ove dve kategorije pokrivaju sve oblasti društveno odgovornog poslovanja.

Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala Kampanje sa svrhom i UG Žute Patalone, inicijatora Festivala, istakla je da je Festival porastao, ne samo zato što su po prvi put dodeljene titule „Kampanje sa svrhom“ u ECO kategoriji, nego zato što je važnost društveno odgovorne komunikacije porasla. „Mi želimo da podstaknemo da se što više kompanija opredeli za društveno odgovornu komunikaciju i usmeravanje moći komunikacija na dobrobit ljudi i platete, ali i da nagradimo one koji su taj izbor već napravili“, poručila je Adamov Ignjatović.

Promo 
foto: Promo

U ime žirija, tima Počasnih selektora, dobitnicima je čestitala i Jelena Šarenac, direktorka korporativnih komunikacija u Henkel Serbia i Henkel Adria, predsednica žirija, koja je istakla da svi dosadašnji radovi mogu da motivišu i inspirišu da u narednim godinama bude još više projekata koji svedoče o značaju komunikacija i potrebi da se njena moć koristi za dobrobit društva, dece, pojedinaca i društvenog napretka u celini.