KURIR NASTAVLJA DA POMERA GRANICE

KURIR BROJ 1 U SRBIJI Jedini medij koji dominira na svim platformama - Broj 1 sajt, broj 1 novine i broj 1 kablovska televizija

Kurir

WMG nastavlja totalnu dominaciju na digitalu, a najsnažniji medijski brend u portfoliju medijske divizije WMG-a, Kurir, potvrdio je da je broj 1 na svim platformama na kojima je prisutan. Zvanični podaci za oktobar* potvrđuju da je Kurir najčitaniji i najposećeniji portal u Srbiji, da štampano izdanje Kurira doseže do najvećeg broja čitalaca, a da je Kurir televizija najgledanija kablovska kolažna televizija na mrežama na kojima je dostupna. Ovakvim rezultatima ne može da se pohvali nijedan drugi medij u Srbiji.

BROJ 1 SAJT U SRBIJI: Kurir najčitaniji i najposećeniji portal na kom posetioci provode najviše vremena

Kurir.rs snažno započeo oktobar kao broj 1 u svim metrikama

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je započeo oktobar izuzetnim rezultatima i pozicionirao se kao vodeći portal u svim aspektima koji se mere. Ovaj uspeh, ne samo da se odnosi na broj jedinstvenih i lojalnih čitalaca, gde je Kurir.rs osvojio prvo mesto, već i na broj otvorenih stranica, i to - samo u jednom danu, čak 34% više u odnosu na Blic. Isto tako, na dnevnom preseku Kurir je imao čak 200.000 poseta više nego Blic i čak 882.000 više nego Telegraf. Kada je reč o vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 26.000 sati više u odnosu na Blic i isto tako, čak 62.000 sati više odnosu na Telegraf.

Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je neverovatnih 60 meseci u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica, najvećom posetom i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala sat vremena na portalu. Kada je reč o ukupnom vremenu provedenom na portalima, podaci pokazuju da su se Kurirovi posetioci zadržali na ovom portalu čak 29% više u odnosu na Blic i 273% više u odnosu na Telegraf.

Promo 
foto: Kurir

Stranice Kurira su tokom oktobra otvorene više od 197 miliona puta, što je za 36% više od prvog sledećeg konkurenta.

Kurir najsnažniji medijski brend u Srbiji

Od kako se Gemius podaci prikazuju u novom interfejsu, još je očiglednije koliko je Kurir ispred konkurentskih portala.

Promo 
foto: Kurir

Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*

KURIR STIL: Ženski portal broj 1 u Srbiji

Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da je Kurir Stil pozicioniran kao vodeći sajt u Srbiji. U oktobru je čak 2,18 miliona jedinstvenih korisnika posetilo Stil, što je 173,280 korisnika više od drugoplasirane Blic Žene. U prilog tvrdnji da je Stil potpuno preuzeo primat u ovoj kategoriji, govori i činjenica da je Stil imao 2,97 miliona, odnosno 17% više otvorenih strana od drugoplasiranog ženskog sajta.

Promo 
foto: Kurir

KURIR BIZNIS: Biznis portal broj 1 u Srbiji

Podaci Gemiusa iz oktobra pokazuju da je Kurir Biznis prvi izbor ljudi koji prate informacije iz sveta biznisa. To potvrđuje da je ovaj portal relevantna destinacija za sve koje interesuju preduzetništvo, lične finansije, tehnologija, nekretnine, berza, ali i makroekonomske teme. U poređenju sa Blicom, Kurir Biznis na mesečnom nivou ima 113.040 korisnika više. Kurir Biznis korisnici provedu čak 36% više vremena na biznis stranama od korisnika Blic Biznisa, ostvare preko 22% više poseta i otvore 34% više strana, što govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir biznis.

Promo 
foto: Kurir

KURIR PLANETA: Broj 1 destinacija za praćenje dešavanja u svetu

Podaci Gemiusa iz oktobra pokazuju da je Kurir Planeta prvi izbor ljudi koji prate informacije o dešavanjima u svetu. U poređenju sa Blicom, Kurir Planeta na mesečnom nivou ima 64.560 korisnika više. Korisnici Kurir Planete provedu čak 30% više vremena, ostvare 36% više poseta i otvore 59% više strana od korisnika Blic Sveta. Imajući u vidu aktuelna dešavanja na Bliskom istoku i u Ukrajini, ovakvi rezultati govori u prilog kvalitetu sadržaja portala Kurir Planeta, a potvrda su poverenja publike.

Promo 
foto: Kurir

KABLOVSKA TELEVIZIJA BROJ 1: Kurir televizija najgledanija kolažna kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna

Kurir 
foto: Kurir

Za samo tri godine emitovanja Kurir televizija je uspela da se pozicionira kao najgledanija kablovska televizija na mrežama na kojima je dostupna, a u poslednje vreme neretko je najgledanija kablovska televizija u Srbiji u kategoriji svih gledalaca.

Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 700 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a konstantno beležimo i najveći godišnji rast udela gledanosti (35%) od svih kablovskih kanala (Izvor: Nielsen).

Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 10 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.

NOVINE BROJ 1: Kurir doseže do najvećeg broj čitalaca

Dnevne novine Kurir su se pozicionirale kao dnevno izdanje koje doseže do najvećeg broja čitalaca, pokazali su najnoviji podaci agencije Ipsos Strategic Marketing, koji se odnose na period koji obuhvata prve 3 nedelje oktobra.

Kada se uzme u obzir da je Kurir jedini medij u Srbiji koji je broj 1 na svim platformama na kojima je prisutan, jasno je da je integrisana redakcija Kurira uspela u nameri da ovaj medij pozicionira kao najbrži i najrelevantniji izvor informacija, sa najzabavnijim sadržajem.

HVALA NA POVERENJU!

Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.

*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs