Prodaja kartica za mobilnu mrežu Telekoma u Nemačkoj kreće 17. jula, u oktobru srpska kompanija se širi i na Tursku, a onda na red dolaze Sjedinjene Države
Telekom Srbija sada ima rekordnih 11 miliona korisnika svih svojih usluga, a preko “Projekta za dijasporu”, koji je kompanija pokrenula, taj broj bi mogao da bude dupliran!
Ovo je danas izjavio generalni direktor srpskog Telekoma Vladimir Lučić u gostovanju na RTS-u.
Lučić je tom prilikom saopštio i neke vrlo važne vesti: 17. jula počinje prodaja kartica za mobilnu mrežu Telekoma Srbija u Nemačkoj, gde će u narednih godinu dana biti otvoreno čak 30 poslovnica, a u oktobru srpska kompanija se širi i na Tursku!
- Pre četiri godine pokrenuli smo “Projekat za dijasporu” u Austriji, gde trenutno imamo više od 150.000 korisnika. Pokazalo se da dijaspora predstavlja ogroman potencijal za međunarodno širenje kompanije, jer mnogo ulažemo u sadržaje, poput TV serija, ujedno smo distributer svih TV kanala sa područja eks-Ju, preko mobilne mreže dajemo mnoge pogodnosti našim ljudima u inostranstvu, a veoma mnogo ulažemo i u digitalne servise. Zbog toga su naše ambicije ujedno i velike i potpuno normalne. Posle Austrije, proširili smo se na Severnu Makedoniju, pa prošle jeseni na Švajcarsku, 17. jula kreće prodaja naših kartica za mobilnu mrežu koja startuje u Nemačkoj, koja će biti moguća i onlajn, u oktobru ove godine na red dolazi Turska, pa onda i SAD, gde takođe živi ogroman broj ljudi poreklom iz našeg regiona - objasnio je Vladimir Lučić.
Međunarodna ekspanzija Telekoma Srbija počiva na stabilnim i čvrstim temeljima: u prethodnoj godini oboreni su rekordi po prihodima, operativnoj dobiti i broju korisnika kako u Srbiji tako i u regionu, a liderska pozicija kompanije je zacementirana bar za narednih deset godina. Sve to omogućava da naredni korak, međunarodno širenje, bude realan i poslovno najracionalniji potez.
A od svega će konkretne koristi imati građani Srbije i Republika Srbija, naglasio je Lučić.
- Međunarodnim širenjem povećavaju se vrednost i prihodi kompanije, kao i snaga da ulažemo dalje. Time će korisnici imati sve bolje, modernije i kvalitetnije, usluge i u samoj Srbiji. Takođe, povećavanje vrednosti i prihoda biće vrlo značajno za naše male akcionare, kojih imamo čak četiri miliona. Ujedno, pomažemo državi Srbiji i celokupnoj srpskoj privredi da što brže uđu u digitalnu industrijsku revoluciju, a da Telekom i u tome bude lider - naglasio je Vladimir Lučić.
Veliki cilj “Projekta za dijasporu”, ali i nekih drugih projekata poput prvog “venture capital” fonda za ulaganja u inovativne digitalne startapove, jeste da Telekom Srbija postane prva domaća kompanija koja je ne samo regionalni lider već i globalna međunarodna kompanija.
- Mi to ne krijemo, naprotiv, smatramo da je normalan korak da ovaj naš srpski Telekom bude i globalni igrač, i to ne samo kao telekomunikacioni operator, već kao velika tehnološka digitalna kompanija. Naravno, naša globalna ekspanzija neće biti u meri u kojoj su to, na primer, najveći američki “big tech” brendovi, ali dovoljno da višestruko povećamo vrednost i prihode Telekoma - uveren je Lučić.
Da je strategija Telekoma Srbija i Vladimira Lučića i te kako realna i ostvariva pokazuju, pre svega, dosadašnji konkretni rezultati, da je za samo pet godina kompanija sa ruba propasti postala nesumnjivi “broj jedan” na tržištu kako u Srbiji tako i u regionu cele bivše Jugoslavije.
Promo tekst