Dok smo deca, lako nam je da maštamo o mnogim stvarima koje bi bile dokaz da smo uspeli u životu.
Za neke je to mogućnost da kupi bilo koju odeću koja im se sviđa, a da ne moraju da gledaju cenu, a za neke je to mnogo ambicioznija stvar, kao što je pravljenje kolekcije starinskih sportskih automobila.
Za generaciju Z je godišnja plata iznad 120.000 dolara.
Kada odrastemo, sve smo svesniji koliko novca je potrebno samo da bismo preživeli, a mladi u SAD su odredili tačnu cifru koja im je potrebna na godišnjem nivou da bi za sebe rekli da su uspeli u životu.
Jedna firma prikupila je podatke o mladima uzrasta od 22 do 35 godina i anketirala 1.000 mladih odraslih o njihovim ciljevima u karijeri, piše Fortune.
Prosečna plata koju su mladi odredili kao onu sa kojom se osećaju uspešno, je 121.553 dolara godišnje, sa generacijom Z koja teži nešto više i žudi za 124.494 dolara, dok milenijalci smatraju da je dovoljno 120.902 dolara.
Ako su vas ove cifre obeshrabrile, odahnite, prosečan Amerikanac zarađuje duplo manje od toga, sa prosečnim godišnjim prihodom od 69.717 dolara.
Upravo ovo je objašnjenje zašto je dve trećine zaposlenih mladih nezadovoljno svojim trenutnim statusom.
Istraživači savetuju mladim nezadovoljnim profesionalcima da "imaju na umu da su tek na početku svoje karijere i da se plate mogu povećati sa iskustvom."
Za one koji žele da uspeju pre nego kasnije, postati advokat, agent za prodaju finansijskih usluga ili veb programer je dobra ideja, jer prema istraživanju, ova polja zaposlenima u ovoj starosnoj grupin daju plate koje se kreću od 120.000 do 150.000 dolara.
Ipak, uprkos visokoj plati, 88 odsto ispitanika iz generacije Z reklo je da ne bi želeli da budu advokati.
Ono što pripadnici ove generacije najčešće biraju kao karijeru je posao medicinske sestre, podučavanje, maloprodajni menadžment, korisničke usluge i vožnja.
Neusklađenost između najbolje plaćenih poslova i onoga što mladi zapravo rade, znači da će većina profesionalaca morati da promeni karijeru ako žele da se osećaju kao da su uspeli.
Kurir.rs/Telegraf