zasadi drvo
POŠUMILI SMO SRBIJU POVRŠINOM VELIČINE KNEŽEVINE MONAKO! Sadnjom hrasta sladuna završena četvrta sezona akcije "Zasadi drvo"
Zajedničkom sadnjom hrasta sladuna na teritoriji šumske uprave Lipovica, završava se četvrta sezona društveno-odgovornog projekta "Zasadi drvo".
Radnici Adria medija grupe i dm drogerie markt, uz pomoć građana došli su do velikog broja zasađenih sadnica.
Akcija "Zasadi drvo“ je jedinstven projekat u svrhu zaštite životne sredine koji traje od 2019. godine. Pokrenule su ga kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt uz podršku institucionalnih partnera, a realizovan je uz veliku pomoć građana.
- Pošumili smo 300 lokacija širom Srbije. U tu brojku uključujemo i 13 gradova koje smo ozeleneli a prolećne sadnje su u toku, tako da nas očeluje još nekoliko gradova koje ćemo ozeleniti i još mnoge lokacije koje ćemo pošumiti - kaže Tanja Kostić iz dm drogerie markt Srbija.
- Današnjom sadnjom, uspeli smo da stignemo do neverovatnih pola miliona sadnica koliko smo zasadili od 2019. godine, zahvaljujući projektu "Zasadi drvo“. Time smo praktično potvrdili status najvećeg projekta masovnog pošumljavanja u Srbiji - kaže Irena Petrović, menadžerka korporativnih komunikacija kompanije Adria Media Group.
Zajedničkom sadnjom hrasta sladuna na teritoriji šumske uprave Lipovica, završava se sezona ovog društveno-odgovornog projekta. Poređenja radi, pošumljena površina tokom četiri godine akcije "Zasadi drvo“, je veličine celokupne teritorije Kneževine Monako.
- Tih petsto hiljada sadnica po nekim normama sadnje podrazumeva pošumljavanje na oko 200 hektara površine, to nije malo. Ovo i jesu tipično sladunovo-cerove šume i prosto vraćamo ovu vrstu gde joj je mesto sa željom da ovde imamo jednu novu šumu hrasta sladuna - kaže Boris Ivanović iz JP "Srbijašume".
Akcija "Zasadi drvo“ je projekat budućnosti koji pruža mogućnost da se svako uključi u izgradnju zdravijeg i zelenijeg okruženja.
- Današnja sadnja osim toga što je značajna zbog te velike cifre, izuzetno je važna i zato što sadimo mi, zaposleni u kompanijama koje su pokrenule projekat "Zasadi drvo“, dakle u Adria media grupi i dm drogerie mart - dodaje Irena Petrović.
- Na svim akcijama sadnje zaista vlada divna atmosfera i zato pozivamo sve građane da se prijave preko sajta zasadidrvo.rs, odaberu odgovarajuću lokaciju i priduže nam se u sadnjama širom zemlje - nadovezala se Tanja Kostić.
- Pokazali smo da živimo vrednosti za koje se zalažemo i zajedno sa kolegama, prijateljima i porodicama, dali primer, čini mi se, i drugima, da urade nešto za Srbiju - zaključuje Irena Petrović.
Hrast sladun je medonosna vrsta, a med je večan, i nemoguće ga je pokvariti, kao i srca ljudi koji čuvaju i obnavljaju prirodu, jer je ona najvrednija, jer je ona život! Zato "Zasadi drvo“.
Kurir.rs/Nemanja Živković