U toku je 55. sajam automobila u Beogradu. Pošto su najskuplji i najluksuzniji modeli već prodati, nekima ostaje jedino da kupe one pristupačnije modele, a najpristupačnije kao i svake godine je gledanje i pljeskavica.
Jedno je sigurno, u vreme kad se automobilska industrija bori da se vrati na nivo pre pandemije korona virusa, ovaj beogradski sajam nosi epitet jednog od najvažnijih u svetu ove godine, a pogledajte i zbog čega.
Beogradski salon obeležio je ceo mart u oblasti automobilske industrije.
Direktor prodaje Mercedes-Benz Milorad Ostojić kaže ne zna šta bi najpre izdvojio kao najbitnije.
- Izložili smo sve najreprezentativnije u brendu. Tu je čuvena G klasa, Majbah, i AMG vozila su tu i električna vozila. Nudim ozidni punjač i to je veliki benefit za kupca i dodatni benefit za sve električne automobile koji su kupljeni odmah - rekao je ukratko Ostojić.
Svi su u ovogodišnjem sajmu u znaku očuvanja prirode.
Volkswagen se hvali jednom reprezentativnom linijom T-roc, Tiger i ID buzz koji vuče koren od prvog Volcvakenovog transportera popularnog Bulija, kojeg je predstavio Slobodan Pešić, direktor Volkswagena za Srbiju i Crnu Goru.
- Imamo još jednu premijeru, ali nismo zaboravili naše prave hitove - predstavio je samo deo Pešić, koji kaže da danas startuje prodaja svih ostalih vozila nemačkih giganta.
- Isporuka je bolja od prethodnih godina i očekujemo da se Volksvagen vrati u Srbiju i Crnu Goru i da kupci imaju osećaj da mogu da uđu u automobil i dodirnu kvalitet - dodao je.
Kurir.rs /Nemanja Stanković