DAJEMO ODRŽIVU REČ ZA GODINE KOJE DOLAZE

Promo

Kao odgovorna kompanija, Apatinska pivara već decenijama daje “održivu reč” ali je krajem ove godine po prvi put je javnosti predstavila Izveštaj o održivom razvoju za proteklu godinu pod nazivom “Dali smo održivu reč.

Bolje upravljanje vodnim resursima u pivskoj industriji, izgradnja održivijeg poslovnog modela i razvijanje inovativnih rešenja zasnovanih na cirkularnoj ekonomiji – samo je deo inicijativa koje je pivara pokrenula u domenu održivog poslovanja u protekloj godini.

“Ponosan sam što decenijama unazad, održivost čini neizostavni deo našeg poslovanja i što smo ostali kompanija sa veoma važnim strateškim opredeljenjem – da odgovornim i održivim poslovanjem pokrećemo, ali i dugi niz godina, održavamo inicijative koje imaju za cilj da zajednicu u kojoj poslujemo učine boljom. Ovde se nećemo zaustaviti - postavili smo ambiciozne planove, koje želimo da ostvarimo, a na tom putu ćemo se truditi da budemo najbolji partner za održivo poslovanje. Naša kompanija nastaviće da daje održivu reč i u godinama koje dolaze! ”, rekao je Igor Vukašinović.

Promo 
foto: Promo

Kao odgovorna kompanija, Apatinska pivara učestvuje u brojnim inicijativama za bolje upravljanje vodnim resursima u pivskoj industriji. Klimatske promene svrstavaju se među najveće globalne izazove našeg vremena, a smanjenje karbonskih emisija u poslovanju i izgradnja održivijeg poslovnog modela su među prioritetima ove kompanije. Sa ciljem da što manje ambalažnog materijala završi na deponijama, razvijaju se inovativna rešenja zasnovana na cirkularnoj ekonomiji i tako smanjuje uticaj na životnu sredinu.

U protekloj godini zajedno sa Nemačkom organizacijom za međunarodnu saradnju (GIZ), Nacionalnom alijansom za lokalni ekonomski razvoj (NALED) i kompanijom Sekopak realizovan je projekat „Upravljanje staklenom ambalažom na Zapadnom Balkanu“, u koji je uloženo 150.000 evra i omogućeno da se obezbedi infrastruktura u vidu kontejnera, čak njih 600 za prikupljanje staklene ambalaže. Sve je to sprovedeno u cilju povećanja prikupljene staklene ambalaže za 20 odsto, čime bi se uspostavio isplativ sistem tretmana i ponovne upotrebe otpada od stakla kako u Srbiji tako i u regionu, a u okviru unapređenja postojećeg sistema produžene odgovornosti proizvođača.

Promo 
foto: Promo

Odgovorna konzumacija alkohola je važna tema koju Apatinska pivara, zajedno sa Ministarstvom unutrašnjih poslova, Upravom saobraćajne policije i Agencijom za bezbednost saobraćaja pokreće u javnosti i upozorava na rizike vožnje pod dejstvom alkohola. U okviru kampanje “Kad pijem ne vozim” pivara je poslednjih 16 godina posvetila edukaciji potrošača kako bi skrenula pažnju na sve negativne posledice konzumacije alkohola tokom vožnje. Samo do 2021. je uloženo oko 130.000 evra u nabavku 135 alkometara najsavremenijih generacija i 50.000 usnika za alkometre.

Promo 
foto: Promo

I tokom 2021. godine Apatinska pivara, Jelen pivo i nacionalni operater sistema upravljanja ambalažnim otpadom SEKOPAK nastavlili su akciju “Recikliraj, uživaj, Drinu od otpada sačuvaj”, gde su posetiocima ovog svojevrsnog karnevala na vodi omogućili da pravilno odlože ambalažni otpad. U saradnji sa JKP “12 septembar”, prikupljeno je čak 230 kg aluminijumskih limenki i 600 kg staklene ambalaže.

Promo tekst