Potrošači tvrde da gotovo svakodnevno nailaze na trikove trgovaca prilikom oglašavanja robe na sniženjima.
Naime, oni smatraju obmanom to kada trgovac enormno podigne cene, a onda daje popust, dok cena bude veća nego pre sniženja.
Kurir je već pisao o raznim trikovima trgovaca, a ispod jednog teksta čitalac se požalio na obmane prodavaca i dao primer šta mu se desilo prilikom kupovine cipela.
- Prošle godine svide mi se cipele čija cena je bila 7.800 dinara bez ikakvih akcija, ali u tom trenutku nisam imao novca. Svratim posle desetak dana, kada je legla plata, vidim svi izlozi oblepljeni plakatima: "Sale do 30 odsto". Pomislim kako je super ispalo što prošli put nisam imao para, sad ću još i da uštedim - napisao je ćitalac u komentaru ispod teksta i dodao:
- Razdragan uđem u prodavnicu, uzmem cipele, a na njima zalepljena cena od 12.000 dinara, pa prekrižena i ispisana cena na "sniženju" 8.400 dinara.
Pomislim: "Sale, Sale, baš si prevarant." i iz protesta odustanem od kupovine. Mada, većina tih akcija je u stvari najava poskupljenja. Staru cenu stave kao akcijsku, a novu kao regularnu, samo što primenu nove cene odlože za dve nedelje.
Kurir.rs
Bonus video: