SRBIN POMISLIO DA JE UŠTEDEO NA KUPOVINI CIPELA: Obuća koštala 7.800 dinara, a posle 10 dana na SNIŽENJU 8.400! Baš su PREVARANTI!

Profimedia

Potrošači tvrde da gotovo svakodnevno nailaze na trikove trgovaca prilikom oglašavanja robe na sniženjima.

Naime, oni smatraju obmanom to kada trgovac enormno podigne cene, a onda daje popust, dok cena bude veća nego pre sniženja.

Kurir je već pisao o raznim trikovima trgovaca, a ispod jednog teksta čitalac se požalio na obmane prodavaca i dao primer šta mu se desilo prilikom kupovine cipela.

Ima i ovoga

Drugi čitalac Kurira kaže da je u jednom marketu do nedavno plaćao četiri rolne toalet papira 120 dinara.

- Samo dva dana pre toga sam kupio jedno pakovanje. Dolazim nakon 48 sati, razgledam rafove i slučajno vidim "akcijsku cenu" istog papira koji sada na sniženju košta čak 150 dinara. Bacim pogled na punu cenu i vidim da piše 180 dinara - priča nam D. K.

- Prošle godine svide mi se cipele čija cena je bila 7.800 dinara bez ikakvih akcija, ali u tom trenutku nisam imao novca. Svratim posle desetak dana, kada je legla plata, vidim svi izlozi oblepljeni plakatima: "Sale do 30 odsto". Pomislim kako je super ispalo što prošli put nisam imao para, sad ću još i da uštedim - napisao je ćitalac u komentaru ispod teksta i dodao:

- Razdragan uđem u prodavnicu, uzmem cipele, a na njima zalepljena cena od 12.000 dinara, pa prekrižena i ispisana cena na "sniženju" 8.400 dinara.

Printscreen 
foto: Printscreen

Pomislim: "Sale, Sale, baš si prevarant." i iz protesta odustanem od kupovine. Mada, većina tih akcija je u stvari najava poskupljenja. Staru cenu stave kao akcijsku, a novu kao regularnu, samo što primenu nove cene odlože za dve nedelje.

Kurir.rs

Bonus video:

This browser does not support the video element.

02:11
STRUČNJACI O NOVIM TRIKOVIMA TRGOVACA: Opijum marketinga zavladao u Srbiji, prazni rafove i tera u minus! Izvor: Kurir televizija