Osim organske hrane, nudimo sertifikovanu prirodnu kozmetiku i druge ekološki prihvatljivije alternative u okviru ostalih asortimana
Godine pandemije pojačale su interesovanje potrošača za zdravijim alternativama u ishrani, poput organskih proizvoda, što je ujedno ukazalo i na veliku važnost održivog lanca poslovanja i snabdevanja. Koliko je organska hrana zastupljena u ritejl lancima, da li kupci rado biraju ekološke alternative među proizvodima i da li su održivi proizvodi budućnost, razgovaramo s Milenom Stević, menadžerkom asortimana kompanije dm drogerie markt.
Primećujete li veću potražnju kada je reč o organskim proizvodima na srpskom tržištu?
- Primetno je da je potražnja za organskim proizvodima u porastu u poslednje dve godine, jer kupci pokazuju pojačano interesovanje za svoje zdravlje i zdravije životne navike. Verujem da je to trend koji će se nastaviti i u budućnosti, znajući da je svima nama očuvanje zdravlja postalo prioritet. Kupci s pažnjom biraju hranu i piće koje će konzumirati budući da su danas više nego ikada svesni da vrednost organske hrane nije samo u odsustvu štetnih sastojaka već i u njenoj povećanoj biološkoj i nutritivnoj vrednosti.
Zašto bi kupci trebalo da biraju dm drogerije ukoliko žele da kupe organsku hranu?
- Zbog širine našeg asortimana. Onaj ko želi zdraviju alternativu može je pronaći u svakoj dm drogeriji. Prepoznati smo kao prioritetni lanac snabdevanja, između ostalog, i zbog prehrambenih namirnica, od kojih važan segment zauzima baš organska hrana. Važimo za jednog od najvećeg ponuđača ove vrste hrane u zemlji sa više od 500 organskih proizvoda. U okviru toga naša visokokvalitetna robna marka dmBio broji više od 300 artikala. Tu su različite žitarice, testenine, sosovi, proizvodi za bebe, gotova jela, poslastice, čajevi, napici i još mnogo toga. Naša ponuda može da zadovolji različite navike u ishrani i savršeno se uklapa u svaki životni stil. Osim toga, uz novi koncept kupovine UVEK POVOLJNO ovi proizvodi postaju još dostupniji, budući da je dosta njih sada raspoloživo po dugoročno povoljnim cenama, koje se neće menjati minimum četiri meseca. Tako, na primer, nudimo proizvode koji ne odstupaju od cene konvencionalnih proizvoda, kao što je integralna testenina od 149 dinara, organske ovsene pahuljice po ceni od 159 dinara, ali i mnoge druge proizvode.
Gde vidite budućnost kompanije kada je reč o samom asortimanu?
- Kao drogerijski lanac, uvereni smo u ekspanziju sektora organske hrane u narednim godinama i trudićemo se da idemo u korak s potrebama naših kupaca kada je o zdravijoj hrani reč. Trudimo se da čuvamo prirodne resurse kroz odgovornu proizvodnju i potrošnju. Tako, osim organske hrane, nudimo sertifikovanu prirodnu kozmetiku i druge ekološki prihvatljivije alternative u okviru ostalih asortimana pritom vodeći računa o izboru pakovanja prema materijalu i mogućnosti ponovne upotrebe. Delujemo odgovorno i ekološki osvešćeno kako u svim poslovnim segmentima, tako i u okviru našeg društvenog angažmana.
Promo tekst