Telenor Srbija najavljuje da će od marta nastaviti da posluje pod imenom Yettel. Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brend Telenor – u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
„Naša poslovna strategija zasniva se na tri cilja: da pružimo najbolje korisničko iskustvo i najmoderniju mrežu, uz visok novo efikasnosti i profitabilnosti. Za ostvarenje tih ciljeva, neophodan nam je jak brend ‟, rekao je Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE (Tehnologija, Mediji, Telekomunikacije za CEE region), PPF Telekom grupe.
„Za nas počinje novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj. Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod Telenor brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, Yettel brendom‟, dodaje Slačik.
Yettel je moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi.
“Yettel je novo ime, nova reč. Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu‟, rekao je Majk Mišel, generalni direktor kompanije u Srbiji.
Period tranzicije počinje danas, završiće se do kraja marta i ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika.
Zvanično predstavljanje novog Yettel brenda biće 1. marta 2022. Više informacija možete pronaći na https://telenor.rs/yettel
Promo tekst