Treći ciklus projekta čiji su pokretači Adria Media Group i dm drogerie markt zvanično je najavljen događajem održanim 3. septembra u Botaničkoj bašti „Jevremovac“. Događaj je otvorio potpredsednik Vlade Srbije i ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislav Nedimović, a govorili su: ministar Branko Ružić u ime Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Ana Aleksić, članica uprave Adria Media Group, Svetlana Jovanović Mitić, menadžerka marketinga u kompaniji dm drogerie markt, predstavnici institucionalnih partnera i javne ličnosti. Tim povodom organizovana je izložba „Umetnost prirode“ slikara Đorđa Stanojevića.
Treći ciklus projekta „Zasadi drvo“ nosi naziv „Četiri godišnja doba“, a zvanično je počeo danas s ciljem da se posadi duplo veći broj stabala u odnosu na prethodnu godinu. U narednih sedam meseci planirana je sadnja 200.000 sadnica širom Srbije i nastavak aktivnosti u cilju informisanja i edukacije, a čiji je primarni cilj promena navika građana. Teme koje će biti u fokusu projekta ove sezone su: biodiverzitet, značaj povezanosti čoveka sa prirodom i važnost edukacije i informisanja javnosti o očuvanju i zaštiti prirode.
Ana Aleksić, članica uprave Adria Media Group, istakla je zadovoljstvo što je „porodica Zasadi drvo“ sve brojnija, ciljevi iz godine u godinu sve ambiciozniji, a rezultati sve značajniji. „Naši planovi su i ove sezone ambiciozni, ali realni zahvaljujući, pre svega, podršci partnera sa kojima realizujemo projekat. Nastavljamo da organizujemo akcije sadnje, edukujemo i informišemo javnost i okupljamo sve koji prepoznaju važnost ove teme.
Budućnost je u našim rukama i svako od nas direktno na nju utiče. Naš primarni cilj ove godine je da građani shvate da je ključ u pojedincu, da je odgovornost svakog od nas da svojim postupcima doprinesemo zdravijoj budućnosti. I ove godine iz sve snage nastavljamo da se borimo za zeleniju Srbiju,“ zaključila je Ana Aleksić.
Da podsetimo, u prvoj godini akcije „Zasadi drvo“ postavljen je rekord time što je u jednom danu posađeno više od 51.000 sadnica, dok je naredne, 2020. godine zasađeno više od 100.000 sadnica širom Srbije i prikupljeno 1,5 tona semena.
Akciju sadnje stabala pokrenuli su Adria Media Group i dm drogerie markt, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprave za šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“ i Šumarskog fakulteta u Beogradu i Šumarske škole Kraljevo, a od ove sezone i Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Zavoda za zaštitu prirode.